Gamingfesten III 26-27 Oktober

2»

Comments

  • Intresserad

  • Kan ju inte missa detta.

    Samt så är jag snål 🎅 så cosplay it is 😎

  • Snart vandrar jag åter på min uppväxt gator!

    Jag kommer!

  • Info om stadshotellet i samband med Gamingfesten:

    Boka hotell 25-28/10 (Behöver inte boka alla dagar, en eller två nätter under det datumen går lika bra)

    Dynamisk 20% rabatt om man mailar cc.smedjan@strawberry.se eller ringer 026-254050 och trycker en 3:a för att komma till receptionen. Ange koden: "Gamingfesten2024". Med dynamisk menas att priset ju ändras med tiden, billigare ju tidigare man bokar men att 20% rabatt är på det priset som är.

    Noter att ni måste maila eller ringa och boka för om ni bokar via hotels.com eller liknande så funkar det inte med koden då det är en tredjepart med andra avtal.

    Om man bor på hotellet så bjuder vi på eftermiddagsfika, kvällsmat och frukost.

    Sen planerar gamingfesten efterhäng på lördagen på hotellet med quiz och då är det bra priser på mat och dryck.

    Sen även billigare för de som inte bor på hotellet men som har Gamingfest-armband:

    Specialpriser för gamingfestens deltagare som inte bor på hotellet.

    Hotellfrukost 26 och 27:e oktober: 100 kr per person. Öppet 07:30-10:30.

    Eftermiddagsfika 26 & 27:e oktober: 50 kr (kaffe/the/saft och kakor) Öppet 15-17.

    Kvällsmat 25 till 27:e oktober: Ex. Tacobuffé eller liknande, finns även 3 sallader, en hemmagjord soppa och hembakat bröd. 125 kr per person. Öppet 18-21. Gäller även fredagen den 25:e.

    Erbjudande i baren:

    Carlsberg Export, fat 70 kr.

    Eriksberg 50 cl, 80 kr.

    Carlsberg alkoholfri 50 kr.

    Här kommer vi även kunna erbjuda något bra med snacks eller en enklare rätt från barmenyn.

  • edited August 28

    trevligt!

    någon som vill dela hotellrum?

  • Det här är jag lite sugen på.

    Åker det månne några bilar från Stockholm till Sandviken och åter?

  • Ser ut att vara ett relativt stort deltagande från huvudstaden.

    @Jimmieblla @Juiblex @sirvejlance @Chrixx @Bitter @grumplekins @Ionas @GetTheRef mfl. nån kanske har koll?

  • Jag tänkte nog åka bil dit, så kan du ta dig till Bromma på fredag inte-allt-för-sen-eftermiddag så kan vi göra gemensam sak av det hela.

  • @Bitter det där låter ju fantastiskt. Det är taget!

Sign In or Register to comment.