Khorne. Tier 1. Kom ihåg var ni hörde det först. Stort grattis @Zalmour som hanterade dem väl.
Tack @kaju och grattis själv! kul att se alla i communityn och få spela mot några av er. Tack också för arrangemanget @Viccy
Nästa gång ska jag blåsa på tärningarna extra för en högre placering
Tack @Bitter
khorne med iaf en core skill på några spelare gör stor skillnad, sen om man har öga för positionering och annat så kan de gå vägen, ibland :)
Alltså grattis @kaju - jag har förstått det som att du vann men vart ser man resultatet, det brukas ju postas här men antingen är jag blind eller inte inbjuden till er hemliga chatt där alla andra kan se resultatet...
Känner mig sjukt utanför ;)
Titta i tourplay, sök turnering gameingfesten 3.
@Frantic https://tourplay.net/en/blood-bowl/gamingfesten-iii/classifications
@Mago - Tack! 👍
Grattis @kaju
Också extra kul att du inte spelar Lizards 😀
Tack.
Jag tror att Amazons är jobbigare att möta än Lizards :)
Jag fick med mig någons Throw Team Mate token (NAF metall) från turneringen.
Comments
Khorne. Tier 1. Kom ihåg var ni hörde det först. Stort grattis @Zalmour som hanterade dem väl.
Tack @kaju och grattis själv! kul att se alla i communityn och få spela mot några av er. Tack också för arrangemanget @Viccy
Nästa gång ska jag blåsa på tärningarna extra för en högre placering
Tack @Bitter
khorne med iaf en core skill på några spelare gör stor skillnad, sen om man har öga för positionering och annat så kan de gå vägen, ibland :)
Alltså grattis @kaju - jag har förstått det som att du vann men vart ser man resultatet, det brukas ju postas här men antingen är jag blind eller inte inbjuden till er hemliga chatt där alla andra kan se resultatet...
Känner mig sjukt utanför ;)
Titta i tourplay, sök turnering gameingfesten 3.
@Frantic https://tourplay.net/en/blood-bowl/gamingfesten-iii/classifications
@Mago - Tack! 👍
Grattis @kaju
Också extra kul att du inte spelar Lizards 😀
Tack.
Jag tror att Amazons är jobbigare att möta än Lizards :)
Jag fick med mig någons Throw Team Mate token (NAF metall) från turneringen.