Jag tolkar @Viccy som att ingen behöver ta med pitch, men vill man för sin egen komfort är det ok. Jag föredrar att inte släpa en pitch om det inte behövs, så kommer lämna min hemma.
@sirvejlance du får klämma en pizza i kväll och rita en pitch på lådan kanske?
Comments
Jag håller alla tummar jag kan för att det blir så!
@sirvejlance - Blood Bowl världens Chuck Norris!
@Mago Lol XD
Info om lördagskvällen: Det blir efterhäng på hotellet med quiz och då är det bra priser på mat och dryck för er som vill delta.
Ska bli så kul.🤩 Längtar till Sandviken.
@Densom Ja nu är man PEPP!
@Viccy vilket hotell?
Stadshotellet som ligger precis intill. Tror det heter Clarion Smedjan nu för tiden.
Clarion Collection® Hotel Smedjan. :P
@Mago har koll, lyssna på honom!
perfekt det är ju hotellet som jag bor på.
Hade på känn att du skulle bo där @Pertan, det är därför vi kör just där!
@Pertan, vår eviga ledstjärna!
Hahah!
Är det bara min tour play som inte visar gamingfesten 3? Är inloggad men får inte upp något.
Den syns för mig i alla fall
Jag kommer direkt till turneringen via länken i första posten och ser dig bland participants.
@mikethemachine 👍️
Startade om sidan och fick in all info, (inte alls SBS syndrom inte...)
Peppen intensifieras!
Vet man om det blir något Ranta-avsnitt så man kan gräma sig över sitt lagbygge och sucka över alla dåliga matchups?
Jag har skickat över alla rosters till ranta förra veckan, så planen är att det ska komma ett avsnitt!
Info om quizen på lördag kväll:
SPELQUIZ - Missa inte efterhänget lördagkväll!
Anmälan på plats
Max 4 personer i varje lag, så det är dags att bilda små grupper och planera för fulspel!
Start 20.30
Vi tävlar om flera fina priser från:
Clarion Hotell, Alternativfesten, Nya Bokhandeln, Sandviken BOA, Z&Zprylar, Escape Box
Toppa laget så ses vi på lördag
Fri entré och öppet för alla
Alla med festivalpass får rabatt på mat och dryck!
@Viccy Hur ser det ut med pitches? Ska man ta med sig en?
Tror jag har skrapat ihop tillräckligt med pitches. Men har man en trevlig matta så föredrar i alla fall att spela på det framför klassisk GW-kartong
Jag tar med en World Cup plan.
tar med en wc-plan också.
Jag spelar helst på kartong. Går det att ordna?
Jag har Alicante packad för resan. Kan ta med mig en Athen men risken är väl att somliga får PTSD-attacker OCH migrän.
@sirvejlance Ja 👍️
Jag tolkar @Viccy som att ingen behöver ta med pitch, men vill man för sin egen komfort är det ok. Jag föredrar att inte släpa en pitch om det inte behövs, så kommer lämna min hemma.
@sirvejlance du får klämma en pizza i kväll och rita en pitch på lådan kanske?
@Mago Den tolkningen stämmer väl överens med verkligheten 👍️