sirvejlance kan köra simultan-matcher som commish-goblin lag. Han kommer pitchcleara alla, samtidigt som han vinner med Woodies med 3-0 på andra spelplanen.
@Viccy min erfarenhet är att det är bäst att ha en odd-person-out som du kan förlita dig på redo.
Du vet aldrig exakt hur många som dyker upp på lördagen eller söndagen oavsett hur många som anmält sig. @Bitter fick väl tre avhopp på dagen senast han arrangerade? Folk blir sjuka och andra saker händer i livet.
@Mago Ja, jag är odd-man-out och förra året på gamingfesten hade vi 4 avhopp på dagen pga sjukdom. Så det blir som det blir med den biten, jag hoppas såklart få spela!
Jag kan meddela att det är 19 olika raser anmälda och att en ras är representerad 5 gånger och en annan 4 gånger, 5 raser är representerade 2 gånger och resterande raser är endast representerade 1 gång.
Comments
❤️
@Pertan Så där ja! 🎉
Får man inte anmäla mer är 3 rosters?
Man får väl anmäla hur många man vill, men har man mer än ett anmält efter deadline väljer jag vilket av dem man får spela :)
Och deadline är 13/10?
Det stämmer @grumplekins!
@Viccy kan det möjligen vara så att du kopierat schemat från ett annat år? Tror inte 29/10 är en söndag…
@Mago Ja precis så hade det blivit. Tack för att du la märke till det, åtgärdat nu!
Jag anmäler mig! Kommer i cosplay!
Måste erkänna att det känns spännande att se vad du ska cosplaya som!
jag kommer inte i cosplay men kommer i någon form av 'klädnad'/dräkt.
@Ikterus Är jag rätt ute om jag tänker:
https://www.youtube.com/watch?v=MPImhprnUsE
Jag kommer eventuellt också ha kläder på mig.
@Bitter Det känns bra ändå 👍️
Jag överväger att cosplaya en sur gubbe med skägg och mustasch…
Jag kör nog Dribl och Drull fast på svenska :D
Anmäler mig
@Viccy lag ska in idag, men jag hittar inte slutgiltig info om poäng för seger/oavgjord och tiebreakers, vilket påverkar mitt val - så tråkig är jag.
det står 3/1/0 på NAF-sidan iaf, men vet inte om det är aktuellt.
Det är aktuellt. Tiebreakers är op score, net td, net cas.
Tack @Viccy
grattis alla som inte gillar dvärgar!
någon som har ett ogrelag att låna ut btw?
löste det genom att inte spela ogre så tack ändå :)
Varsågod :)
Jag har om du ändrar dig
En till spelare hade vart kul att få in nu på sluttampen så vi blir jämnt antal :)
sirvejlance kan köra simultan-matcher som commish-goblin lag. Han kommer pitchcleara alla, samtidigt som han vinner med Woodies med 3-0 på andra spelplanen.
@Viccy min erfarenhet är att det är bäst att ha en odd-person-out som du kan förlita dig på redo.
Du vet aldrig exakt hur många som dyker upp på lördagen eller söndagen oavsett hur många som anmält sig. @Bitter fick väl tre avhopp på dagen senast han arrangerade? Folk blir sjuka och andra saker händer i livet.
@Mago Ja, jag är odd-man-out och förra året på gamingfesten hade vi 4 avhopp på dagen pga sjukdom. Så det blir som det blir med den biten, jag hoppas såklart få spela!
Jag kan meddela att det är 19 olika raser anmälda och att en ras är representerad 5 gånger och en annan 4 gånger, 5 raser är representerade 2 gånger och resterande raser är endast representerade 1 gång.
Tycker det låter som en utmärkt plan!