@imp har designat, tryckt upp ett gäng "I Beat Ranta marker". Dom är SKITSNYGGA!!!
Vi visar upp dom bland annat på nästa avnsitt där vi rantar "Bitter Bowl 3: Say hello to my little friend!"
För att vinna en "I Beat Ranta marker" så ska man ha bästa gissningen på vår Ranta tävling . (Det är bara @inforthepain som kan reglerna så han är enväldig dommare).
Dom som har vunnit tidigare kan komma fram till mig på nån turnering så ska ni få eran "I Beat Ranta marker".
Comments
sluta ljug!
tomb guardians nr 3, ogres nr 8.
Tycker dock att det är lite dåligt att rantarna inte kollar in namnen på spelarna när man lagt lite själ och tanke på gubbarna :P
@Pertan jag ber om ursäkt då jag brukar göra likadant 💛
Jag skyller på att jag amatörmässigt bara hade mobilen och var tvungen att zooma in för att kunna läsa vad det var för positioner 🤓
Ingen fara :)
Jag får plåga mina motståndare istället ang namnen :P
Kör ett osett tips denna gång.
7 och 8 vad det nu må vara.
du kan ju inte rösta nu @Pidpad när turneringen börjat
0915 - 1135 Match 1 & pid bettade 08:42 såaaattte jag tillåter det. Mest för det är kul när brocCooLi har fel.
kaju tillåter inte det såatteh
2-1 röstning IFTP vinner
Når kommer EuroBowl episoden? 😁
https://m.youtube.com/watch?v=0XNIjX3FA3M&pp=ygUMcmFudGEgcm9zdGVy tjohooo
Första halvan var riktigt underhållande men sen blev det lite.....enformigt.
Orcs x2 :D
Orcs med dodge 🤓
Första amazonerna 🫶
Hur många kommer rösta
VI HAR FÅTT EN SPONSOR!!!
@imp har designat, tryckt upp ett gäng "I Beat Ranta marker". Dom är SKITSNYGGA!!!
Vi visar upp dom bland annat på nästa avnsitt där vi rantar "Bitter Bowl 3: Say hello to my little friend!"
För att vinna en "I Beat Ranta marker" så ska man ha bästa gissningen på vår Ranta tävling . (Det är bara @inforthepain som kan reglerna så han är enväldig dommare).
Dom som har vunnit tidigare kan komma fram till mig på nån turnering så ska ni få eran "I Beat Ranta marker".
Skyt ordentligt när ni vinner!
Gå in på https://www.etsy.com/shop/Diceotaur och köp upp hela butiken! Dice Tower, Bollmarkörer, Rerollmarkörer m.m.!
Spoiler!!
@Skuld
Bitterbowl-gissningar det är 2 man har va?
Chaos dwarf.
Halfings.
Fusk att gissa innan avsnittet!
Ser man saker live så förtjänar man försprång!
Då jag har fått igång min kristallkula så säger jag roster 5 och 13.
@Bitter har du råkat visa alla rosters?
Nej, de ska fortfarande vara dolda. Om de inte råkat bli öppna när jag betalade avgiften. Men i inställningarna ser de ut att vara dolda.
du har startat turneringen!!!! då syns allt
Ajdå… 😢
Hade ingen aning om att det fungerade så. Knapparna för ”hide xxx” lyser fortfarande.
Grumplekins har dolt allting nu. Förhoppningsvis var det bara ett par som hann tjuvkika…
Möjligheten att fuska har upphört.
Eftersom jag tittade på livestreamen anser jag att jag har det renaste mjöl i påsen som tänkas kan!
Ah, ja, då bär du oskuldens allra vitaste färg.
Men det var tur att @grumplekins reagerade på kommentaren, så vi raskt kunde stänga ned.
jag kanske har hittat på allting