Scrolla igenom rosterfilen du kan hämta här: https://s.craft.me/xVOOu1cpuhbdE5 (skym videofönstret). Låtsas att du bryr dig om någon annan roster än din egen bäst du kan medan du bläddrar fram och tillbaka lite då och då så det verkar som du har nåt klokt att säga rent komparativt.
Skriv ihop tre felaktiga uppsättningar gissningar åt rantarna på slutet.
Det här blir förmodligen det bästa avsnittet hittills, men tänk på att inte såra de ordinarie rantarna för mycket när ni återkopplar. Ingen vill höra tjat om hur bra den där vikarien förra året var.
Vi kan ta tips här i tråden som vanligt, kanske vågar sig någon riktig rantare på en gissning.
Jag önskar att jag inte kollat på rostrena. Jag är avundsjuk på superchadden som byggde Ivar-dvärgar. Jättefint gjort vem du än är. ❤️. Jag lägger alla mina röster på den personen.
Comments
jag röstar på @havajis intro
Kul att alla är glada. Jag röstar på Gnomes med Griff och Rumbalow och 6 block Lizards #1 och #2.
1, 11, 17
och ja, @havaji är gud
Det där introt är ju fantastiskt!
Min son vill att @havaji gör en hel tv-serie
5 (skaven), 18 (human), 19 (frenzy amazon)
lol på alla som inte tog mina power norse
Slöseri på gissning, du vann ju inte!
är det inte topp tre en gissar på?
Ranta roster för Bitter Bowl har släppts! Men, som överraskning, är detta avsnitt publicerat som gör-det-själv-kit:
Det här blir förmodligen det bästa avsnittet hittills, men tänk på att inte såra de ordinarie rantarna för mycket när ni återkopplar. Ingen vill höra tjat om hur bra den där vikarien förra året var.
Vi kan ta tips här i tråden som vanligt, kanske vågar sig någon riktig rantare på en gissning.
Mitt tips är: 9, 10, 14
Jag gissar att rantarna gissar enligt följande:
Skuld: 9, 11, 15
Iftp 4, 6, 12
Kaju 3, 8, 13
Jag gissar 5, 6, 11.
Tror att Ranta-gängets samlade bild blir: 3, 4, 5
Jag önskar att jag inte kollat på rostrena. Jag är avundsjuk på superchadden som byggde Ivar-dvärgar. Jättefint gjort vem du än är. ❤️. Jag lägger alla mina röster på den personen.
Jag kör på 2, 7 och 10
Rantarna uppskattar: Dvärgar som behövde hjälp (3) Morg (4), kul namn (8)
13,14,15 kör en tripple igen.
Okay jag tar dom tre som du föreslagit åt mig de ser bra ut.
Här ser vi nepotismen helt öppet!
jag tar 2,12, 14
Jag tar 1, 3 och 11.
3.Nekro
Skuld är ju bedrövlig på att gissa, vilket jag haft i åtanke. Så dom lagen lär ju inte vinna.
Amazon Drexxl the one and only
Amazon Drexxl master of all
@mikethemachine endast 2 gissningar ;)
3, 11 - på osett avsnitt! Betting on the edge!
Du kan lägga till @grumplekins
@KaithOEX
Röstar på bägge tomb kings!
det får du inte @bloodfeast, det går bara att rösta på @Drexxl i den här turneringen!