Främmande makt (@Ionas) försöker påverka vårt rosterbyggande medelst en påverkanskampanj av sällan skådat slag. Var är cyberförsvaret när det behövs som bäst?!
Trot @Nyaga har semester. Det rimliga för en svensk myndighet med beredskapsrelaterat ansvar är väl att alla solidariskt tar ledigt samtidigt så det inte blir orättvist jobbigt för dem som är i tjänst när @Ionas inleder sitt psyopkrig mot nationen.
Janne du har laddat upp fel haha Du har laddat upp Historic visits sweden igen... Nu var ju det ett trevligt avsnitt det ocksp men det är ju USB 6 vi var sugna på att höra.
Comments
1, 14
Introt är helt magiskt!
Ja, som vanligt röstar jag på @havaji
Frånsett det så ger jag min röst till Chaos med Minotaur och Tomb Kings med On the ball.
EU med dubbel thrower + Vamps :D
skaven och Elven union.
Kanske lite tidigt men jag lägger min röst på OWA 1 till Sundsvall.
Främmande makt (@Ionas) försöker påverka vårt rosterbyggande medelst en påverkanskampanj av sällan skådat slag. Var är cyberförsvaret när det behövs som bäst?!
Trot @Nyaga har semester. Det rimliga för en svensk myndighet med beredskapsrelaterat ansvar är väl att alla solidariskt tar ledigt samtidigt så det inte blir orättvist jobbigt för dem som är i tjänst när @Ionas inleder sitt psyopkrig mot nationen.
Janne du har laddat upp fel haha Du har laddat upp Historic visits sweden igen... Nu var ju det ett trevligt avsnitt det ocksp men det är ju USB 6 vi var sugna på att höra.
@inforthepain
@inforthepain var bättre när han var 150 lång…
USB
9, 13
USB
dvärgar med jätte och Orcs med SA
Blorc med JÄTTE & Snots med JÄTTE/Morg
jaha, jag gissar väl på Undead och Black Orcs jag då. :)
Hoppas på team retard!
USB
Elven union (4) och Snotling-Morg (1)
Wood elfs
Dvärgar med alla stand firm
Nu stänger jag röstningen för USB 6 eftersom jag postat allas roster i USB-tråden.
Haha det var på vippen 😅
Fanns det en förvarning? Har inte läst USB tråden i och för sig
Skrev igår i USB-tråden... Du kan ju gissa ändå och se hur det går @mikethemachine :)
Jag gissade en minut innan du stängde :)
Ah missade det, snyggt :)
Twin Mountain
2 Woodies
3 Skaven
5 Skaven
Ranta är ute!
@mikethemachine var du och lyssnade på livesändningen?
Yepp, men jag var inte uppdaterad på aktuell lista av deltagare 😅
Tippar Wood elves med Ronnie James Dio som vinnare av ren princip.
Tomb Kings med Helmut som tvåa.
Dålig koll på vilka nummer de hade...
Fan att man inte valde Wood Elf rostret. Ångrar mig djupt.
Kör på
1 Undead
12 Orcs utan troll som Skuld sågade
25 Norse