Jag vet inte om jag förstod penalty shootout regeln korrekt. Gäller det varje match eller bara slutspelet? (derp.. ser nu att det inte är något slutspel.. sorry)
@Oxinotl Ingen aning om var man kan se gamla rosters, tror inte ens jag har tillgång till mina gamla. Har dock haft för vana att spela nåt dumt som är bra på straffar.
Ingen fara vi hjälper till ifall det blir aktuellt. Gäller bara slutspelsmatcherna. Efter som vi ser ut att bli så många så ser det ut som det blir de sista 3 matcherna.
Comments
Bara sno nån av mina gamla Snowbowl rosters. De har alltid varit byggda för penalty shoot outs :D
När är sista dag för att skicka in anmälan/roster?
Det var litet jobbigt att hitta en bra roster-skapare där man kan modifiera kostnad för extra skills. Vad använder folk för att göra sina rosters?
Papper och penna....
@Duckwing huvudräkning :)
nuflheim använde jag men man fick lämna cash om man ville stacka
Söndag!
Vart kan man se gamla rosters? @Pidpad
Jag vet inte om jag förstod penalty shootout regeln korrekt. Gäller det varje match eller bara slutspelet? (derp.. ser nu att det inte är något slutspel.. sorry)
@Oxinotl Ingen aning om var man kan se gamla rosters, tror inte ens jag har tillgång till mina gamla. Har dock haft för vana att spela nåt dumt som är bra på straffar.
Straffar gäller i slutspelet.
Ingen fara vi hjälper till ifall det blir aktuellt. Gäller bara slutspelsmatcherna. Efter som vi ser ut att bli så många så ser det ut som det blir de sista 3 matcherna.
Bara 24 roster som saknas. Gott om tid folkens
Jag kan tyvärr inte vara med - trist!
massa tid att skicka in rosters ju.
Såg att jag anmält mig i augusti.. tyvärr visste jag inte då, det jag vet nu, att jag inte kan komma..
Jag får helt enkelt hålla tummarna och hoppas att jag har huvudet med mig då :)
Påminnelse, sista dagen för att skicka in roster idag.
@inforthepain
@Drexxl
@Melisqus
@straume
@brocCooLi
@Jom
@coma
@Ozt
@kaju
@KaithOEX
@Oberwald_1
@Zedd
@Oxinotl
Tjena, finns det platser kvar? Ok att anmäla sig såhär sent? :)
Absolut deadline idag. Så goooottt om tid @Fredlund
just det. tack!
Anmäler mig!
Roster incoming!
Quadra POW kommer att tas med som pris.
Nu har både Zedd & Inforthepain lämnat in roster. Så ni som inte gjort det borde skämmas lite.
hur många snöplogar har de mellan sig? Jag hoppas innerligen på 4.
Då måste jag ju sluta vela, det går ju inte.
Blir spennende å se hvilken kryptonitt Broccoli stiller med denne gangen. Uslåelig!
du får muta arrangörerna och se till att vi inte möts @straume, det är nog enda sättet för dig att vinna :D
Rasfördelning:
6 Slann - Vilket race det blir om Grand Slann
5 Skaven
3 Norse
2 Amazon, Dark Elves, Goblins, Lizardman, Underworld, Vampire
1 Elven Union, Hafling, Chaos dwarf, Tomb Kings, Khorne, Orc, Ogre, Nurgle och tyvärr en Dwarf
buuuu för iftp som spelar dvärgar!!!!
Massor av lag det inte går att spela mot. 11 Sklavenn är mycket hoppestudsspring.
Det är OK jag vet helt säkert att minst ett av de elva byggena är hejkomåhjälp