Alla Slannlag fick likvärdiga resultatt och spelar i samma slutspelsgrupp. Tillsammans med en vampyr och stackars Coma (som verkligen förtjänar bättre) med Dark Elves. 🤣😂🤣
Broccoli (Goblins 4-0-0) och Melisqus (Vampyrer 2-2-0) i A-semi. Melisqus och jag (Khemri 1-3-0) spelade lika i A-kvarten, han gick vidare på straffar.
Efter 3 matchers gruppspel så slutade grupperna så här.
Det otroligt prestige fyllda priset Grand Slann är otroligt levande eftersom ALLA 6 slann lagen hamnade i C-Slutpsel. Drexxl och Skuld fick vika ned sig i kvartsfinalerna då de förlorade. Den enda som har 4-0-0 i Record är broCooLi med sina Goblin!?! Vad är det som händer.
Kvartsfinalerna slutade enligt nedan:
I morgon söndag drar vi igång 09:30 med följande matcher!
Extra lycka till till goblins som är garanterade en 4:e plats som sämst. @GoblinslayerKaju where you at!
att jag slår bra i kombination med att mina motståndare slår dåligt har visat sig vara ett vinnande koncept, och att jag har 28-5 i casdiff gör sitt till.
Nu när team londonbuss har vaknat så vill jag bara tacka alla som kom och ett extra tack till @reaper_man som hamnade i dödens grupp. Så här många matcher hade folk i vår grupp spelat innan denna turneringen i NAF:
Iftp 631
Duckwing 534
Melisqus 469
Reaperman 24
Sammanlagt så hade @reaper_man motståndare med samanlagt 1634 spelade matcher men kämpade in i det sista! Tack för god kamp!
Comments
Jag har med ett pris också! Och en vm-plan…
Har satt mig på Pitchers - är det redan ett gäng här är det coolt för då gömmer ni er bra eller så har ni typ klippt er
Hur blev grupperna??=D
Update pls :)
Jag lägger upp när jag hinner. Blev själv spelande så tidsbristen är real
Fokus på turnering först. Kommer det uppdatering av någon blir man bara glad.
Om Skuld är självspelande så borde han ju ha tid att uppdatera?
Alla Slannlag fick likvärdiga resultatt och spelar i samma slutspelsgrupp. Tillsammans med en vampyr och stackars Coma (som verkligen förtjänar bättre) med Dark Elves. 🤣😂🤣
Broccoli (Goblins 4-0-0) och Melisqus (Vampyrer 2-2-0) i A-semi. Melisqus och jag (Khemri 1-3-0) spelade lika i A-kvarten, han gick vidare på straffar.
Här kommer lite status uppdatering!
Efter 3 matchers gruppspel så slutade grupperna så här.
Det otroligt prestige fyllda priset Grand Slann är otroligt levande eftersom ALLA 6 slann lagen hamnade i C-Slutpsel. Drexxl och Skuld fick vika ned sig i kvartsfinalerna då de förlorade. Den enda som har 4-0-0 i Record är broCooLi med sina Goblin!?! Vad är det som händer.
Kvartsfinalerna slutade enligt nedan:
I morgon söndag drar vi igång 09:30 med följande matcher!
Extra lycka till till goblins som är garanterade en 4:e plats som sämst. @GoblinslayerKaju where you at!
Sjukt nice med ställning inför morgondagen. Heja alla och lite extra till BrocCooLi
gött mos skuld!
Någon som har koll på vilken ras alla coacher spelar?
Klurar på ranta poängen 😅
håller med till 100%
tack tack!
att jag slår bra i kombination med att mina motståndare slår dåligt har visat sig vara ett vinnande koncept, och att jag har 28-5 i casdiff gör sitt till.
Jäklar vilken cas skillnad 😳
Jag säger ändå heja heja, det lär inte hände så ofta på turnering.
Final mellan KAJU och Skippy! Alltså Grand Slann finalen.
Sidopriset vinnaren av turneringen spelas mellan Ozt och Melisqus efter att brocCooLi's goblins föll på straffar i Semin. 34-8 I cas på 5 matcher!
Vad spelar Ozt o melisqus?
Norse och Vampyrer
Vem vann?? :)
Ozt vann
Grattis @Ozt !
Efter ett stärkande Nap så kommer här slutställningen
Grattis Ozt 🤓
Nu när team londonbuss har vaknat så vill jag bara tacka alla som kom och ett extra tack till @reaper_man som hamnade i dödens grupp. Så här många matcher hade folk i vår grupp spelat innan denna turneringen i NAF:
Iftp 631
Duckwing 534
Melisqus 469
Reaperman 24
Sammanlagt så hade @reaper_man motståndare med samanlagt 1634 spelade matcher men kämpade in i det sista! Tack för god kamp!
Väl kämpat Reaperman. Kan tänka mig att det var bästa sättet att lära sig
Matcher har nu rapporterats!
grymt och snabbt jobbat med resultat och rapportering @Skuld och @inforthepain
fin turnering och nu känner jag att jag orkar med julen. tack för att ni åtminstone låtsas orka med mig.
+1 på Reaperman :)