@Skuld jag skrev att jag anmälde mig, vilket var för ett bra tag sedan XD ( 15 augusti ) men fortfarande inte tillagd som anmäld :P men gissar på att du vet att jag kommer ändå!
Jag borde verkligen anmäla mig för jag vill komma och låta traditionen med turnover gobbos leva vidare.. De föddes på snowbowl 3 och har varit med sedan dess.
Comments
Jag vill vara med! :)
Blir de nye vampirene lovlig for denne turneringen?
Jag säger ja. Men de ska flyttas i Tier dock
Då detta är ett 10 års jubileum så kommer jag att bidra med lite extra priser.
Varje runda kommer att ha ett spotpris som presenteras vid start av varje runda.
Fina och goda priser utlovas.
Jag anmäler mig! Nångång ska väl vara den första turneringen ^^
Snyggt! lika bra att passa på i sveriges bästa!
Finnes det en paypal for oss utlendinger?
(og kan noen lage en skandinavisk løsning Swish/Vipps/MobilePay snart....)
@straume @Skuld jag kan lösa paypal och swisha vidare om du inte har Skuld
Jeg har sendt påmeldingsmail, lurer også på betalingsløsning :)
Og når er roster frist?
Roster söndagen 10 december!
@straume @martin85 Ionas har utsett sigsjälv till Sworska Forex han löser betalningar till mig och ni kompenserar honom på olämpligaste sätt :)
Vampires har tierats om till Tier 2.
Drar mig ur eftersom Pite-Gangsters har en turnering veckan innan typ och passar bättre mitt schema :)
Edit: har volleybollturnering med laget jag tränar denna helg … så jag kunde ändå inte, men coolare att skylla på pite-gänget och deras turnering.
ni som inte gjort det. Glöm inte att anmäla er till årets om inte bästa så förmodligen sista. Men kanske båda
@Skuld jag skrev att jag anmälde mig, vilket var för ett bra tag sedan XD ( 15 augusti ) men fortfarande inte tillagd som anmäld :P men gissar på att du vet att jag kommer ändå!
När är sista dag för att lämna in roosters?
Söndag veckan innan
Tvivlar på att dom vill ha nån tupp.. :P
Låter som söndagsmåltid!
Jag borde verkligen anmäla mig för jag vill komma och låta traditionen med turnover gobbos leva vidare.. De föddes på snowbowl 3 och har varit med sedan dess.
Ja det borde du!
Jag anmäler mig!
Här är Slannta Claws!
Vem vet? Kanske han kommer till Snowbowl?
Jag anmäler mig :)
Tamme fan på tin'
Hvor sender jeg roster?
snowbowlhost@gmail.com
När penalty shoot-out inträffar. Vad behöver en Orc Big UN och en Orc Blitzer i ett Orclag slå för att klara styrka och Ag test?
Bra fråga kaju med tanke på reglerna skrevs med gamla statline i åtanke. De man behöver slå kan beskrivas såhär:
Styrketest:
d6+ST >= 7
Agilitytest:
Agilityroll med en -1modifyer
Så en orc blitzer behöver slå en 4:a på styrketestet och en 4:a på agilitytestet
Däremot en bub kommer behöva slå en 3:a och en 5:a
Kom ihåg att kick ger +1 på både styrka och agilitytesten.
Hett tips är att spela vampyrer med kick. ST4 och AG 2+ med kick kommer behöva slå en 2:a för styrka och en 2:a för agility.
Korrekt som inforthepain säger!
Tack