Sala Analoga Spelförening Svenska mästerskapen i Blood Bowl! 28-29 Jan 2023

11213141618

Comments

• @Yann det är inga problem ordna det

• Hejsan kommer det publiceras resultat löpande nånstans så att folk på distans kan följa?

är väl inte superstor grupp men finns säkert ett par iaf.

kan man hänvisa dem till den här tråden eller discord tex?

• @suncar det blir här och swebba discord

• Perfekt, tack @Smulzer

• Lite hålltider för er som ska med ut käka

Adress restaurangen Brunnsgatan 23, Sala

Fredag från kl 19.30 har vi bord. Antingen går man dit innan eller så kommer man till lokalen från 18.00 hänger lite med oss innan

Lördag från kl 19 har vi bord

• @Smulzer betalt klart, tänkte nog komma och äta båda dagar men jag hänger nog på lokalen också!

• Har ni planer så det räcker eller ska man packa ett par?

• I eftersnack togs frågan upp och dom har så det räcker med spelplan.

• Det finns planer. Men skulle det vara så att någon har plats över så får man gärna ta med en plan att ha som backup, ifall att till exempel Umeå och Sundsvall får förhinder eller att @KaithOEX missar tågen, får slut på pengar och tappar sitt nät.

• @Oberwald_1 jag missar inte tåg. Dem kan bli sen Dock. Allt är betalt redan xD din mupp

• Vi har fått ett sjukdomsfall i vår trupp. Någon som vill fylla in och spela Dvärgar i vårt lag? (Allternativ om det går att spela med annat lag?)

Biljetter från Sthlm och boende i Västerås finns bokat

• Om nån har 2-3 hobgoblins man kan låna skulle det uppskattas!

• @Yann är det Ellerström? Ja kan hjälpa er leta lite med. Annars kollar jag i vår förening

• ersättaren får också välja eget lag och skicka in roster om man vill. Vi hjälper såklart till ordnar det fort

• @Smulzer det är vår dvärgspelare Viqtor som blivit sjuk.

Jag lånar gärna ut lag om det skulle hjälpa oss få in en tredje.

Tillgängliga figurer att låna ut: Human, Chaos, Khorn och Goblins finns målade och kompletta för alla tänkbara builds.

Så om någon vill vara med å vinna SM eller känner någon som vill bli buren till ett SM-guld hör av er!

• @Yann jag hjälper er leta.

• Hoppas ni hittar någon Yann och vinner jag på lotto så jag kan komma upp så hör jag av mig :)

Men, jag kräver bilder, filmer & resultat från dagarna tre och lycka till allesammans och nästa år hoppas jag att jag kan haka mig på så, för det blir väl en uppföljning????

• @KaithOEX löste det sig? Vi kan ha goblins i lokalen i annat fall.

• @Smulzer tror det. Har folk som ska kolla iallafall. Men borde vara löst!

• Hej.

Vi glömde Glart (Skaven) någon som har en som kan ta med?

• Tror det eller ej gubbar. Jag har inte haft en enda försening med tåg. Vad har hänt. Kommer världen gå under. Vem vet

• Fixat Glart

• Stream på swebba kl 18.00

• edited January 2023

Hittar inte länken till streamen… är det över eller har ni inte fått igång den…

omöjligt att jag inte vet hur Discord fungerar … jag har ju faktiskt postat en bild där en gång 🤪

edit eller är den här på forumet någonstans 🤔

• Vi är lata som fan efter att ha kört sen 08 från pite så vi är nyfikna från sveahuset. En av våra lagmedlemmar har låst in sig och bölar efter rantabashen vi lyssna på i bilen så vi övriga är spända på Matchmakingen 😂

• Grymt! Tack för infon, blir kul! Ses imörna allihopen. 😄

• Korrigering i ovan lista.

D-rock spelar Snotlings och inte Slann

Viqtor kommer ersättas utav nån ur Sas Team och en ny i SAS kommer tillkomma.

Sign In or Register to comment.