Vad är det förresten som hindrar att Score används för den individuella ställningen och att lagturneringspoängen skrivs in i en excelfil eller liknande?
Om min och Joels tekniska förmåga är på topp på fredag blir det Live på Discord annars kanske vi får nöja oss med en signerad idolbild på Joel. (Värdet på den kan rusa under helgen)
Comments
Vad är det förresten som hindrar att Score används för den individuella ställningen och att lagturneringspoängen skrivs in i en excelfil eller liknande?
Har ni kollat med något NAF-proffs t.ex. Sann (Mike Davies) hur han skulle göra för att administrera ett WC regelset?
Här finns en annan variant som kan funka också
http://www.sann0638.co.uk/bb/exscore/
grabbarna från götet vill äta på lördag, om det inte är för sent
@Drexxl @Zimonyi Lägger in er för det
@Drexxl när är försent för dig?
@Zimonyi Jag har räknat in er i mängden som går käkar på samma ställe.
Vi har uppkommit till 50 pers och jag bokade plats för 60. Tror de går lösa nån till när de är dags.
Kommer dock bli lite enklare meny. Typ burgare av olika slag.
@Smulzer älskar burgare så det är två tummar upp på den! :)
@Smulzer fått med mig?
@grumplekins Japp
@Smulzer Har de cider? Inte den söta, sliskiga varianten utan den riktiga?
Archie
@Zimonyi riktig cider köps i plastdunk vid vägkanten i Dorset. Mitt mellannamn är scrumpykins.
Hur är det med dusch i sovsalen?
@grumplekins I'll be there.
https://www.youtube.com/watch?v=PC1s8h7fCh8 eftersnack för sm!
@Smulzer Skall man ta med roster eller skriver ni ut åt oss?
@Melisqus vi skriver ut
På fredag kommer vi köra lottning av lördagens första omgång, Detta kommer ske kring 18.00.
Då kan ni ha lite prata kring när ni åker bil, tåg eller liknande.
Ni som anlänt till Sala får mer än gärna joina oss i spellokalen och följa detta live,
Er övriga så postar vi i alla infokanaler vi använt hittills.
oh, spännande 😏
Kul, det blir riktigt spännande
Livestream!!!!
@Smulzer , jag frågar igen ifall det försvann i tråden. Går det att duscha i sovsalen?
@Drexxl sorry jag inte sa vi håller på kollar upp.
i lokalen går det inte att duscha tyvärr. Vi håller på kikar om de finns duschmöjligheter i anslutning till lokalen.
Går det inte en å typ 65 meter bort?
@Drexxl Du kan få bada i mina tårar efter dag ett.
@Ionas så jäkla grunt i ån så blir bara ankeltvätt där.
Säger som Havaji, livestream!!!
Ska man plocka med dig egen plan?
Om min och Joels tekniska förmåga är på topp på fredag blir det Live på Discord annars kanske vi får nöja oss med en signerad idolbild på Joel. (Värdet på den kan rusa under helgen)
Team Stockholm in a Bottle vill gärna vara med och äta på lördagen.
@Smulzer
(Bjuder på en öl om det går att ordna med vegetariskt)