"Detta tar för lång tid" - Personen som målade ett helt lag skitsnyggt på en vecka och därmed djupt kränker alla oss som sitter i månader med ett lag ;)
Haha nu har jag satt foten i mun igen ... menade såklart inte långsamt, utan relativt för långsamt för min annars snabba process - dvs. den tog för mycket energi och gör att jag blir mindre taggad på att göra klart :P gäller att ha en effektiv process annars tappar jag intresse
Ber om ursäkt för att jag förminskade er kamp :) hoppas jag slipper att bli Ceasar'd nästa gång jag kan komma iväg på en TT turnering
Et Tu - Jubliex
Ps. @kaju jag tror jag är skyldig dig 80 kr för icke levererade tokens - annat kom emellan (barn m.m.) och STL:erna ligger nu på min döda laptop så lika bra att ge tillbaka pengen - vad var dit nummer?
Sådär - nu ska de bara torka lite sen ere varnish imorgon och sen sista steget med gräset 😎 nöjd met trots lite misstag på vägen som jag tyckte jag kunde fixa ganska gött.
Och så var denna resa över - möt "Men in Tights"... på en TT bana nära dig ca år 2025 😎 min kamera är fan skit men hoppas jag fick till ok bilder... så de blir när man köper billigt china android (bra i övrigt dock)
Efter en liten speedpaint katastorf (färgerna blev för cray cray) så har jag bestämt att detta blir ett "lära sig mer om oils" projekt - detaljer är svårt (ögon) men annars ere ganska skönt medium att jobba i
Comments
Några fler klara - lite sakta men säkert när man oljar detaljerna... Kommer fan drybrusha nästa lag, detta tar för lång tid 😅
"Detta tar för lång tid" - Personen som målade ett helt lag skitsnyggt på en vecka och därmed djupt kränker alla oss som sitter i månader med ett lag ;)
Uffen ser skitarg ut.
snyggt!
Hahahaha, håller med dig här helt och hållet @havaji!
Lyckas inte ens med 1 figur på flera månader....
Haha nu har jag satt foten i mun igen ... menade såklart inte långsamt, utan relativt för långsamt för min annars snabba process - dvs. den tog för mycket energi och gör att jag blir mindre taggad på att göra klart :P gäller att ha en effektiv process annars tappar jag intresse
Ber om ursäkt för att jag förminskade er kamp :) hoppas jag slipper att bli Ceasar'd nästa gång jag kan komma iväg på en TT turnering
Et Tu - Jubliex
Ps. @kaju jag tror jag är skyldig dig 80 kr för icke levererade tokens - annat kom emellan (barn m.m.) och STL:erna ligger nu på min döda laptop så lika bra att ge tillbaka pengen - vad var dit nummer?
@havaji @Juiblex håller med, +1 även här.
bäst att du håller dig uppmärksam nästa gång du dyker upp @Scisco. och kolla dina meddelanden
Lite rimcolor på - börjar närma sig slutet
@Scisco äsch det är inget jag minns. Vi kan ta det nån annan gång då vi båda har glömt pengarna ;)
@kaju får bjuda på en öl vid någon TT turnering i framtiden :)
Sådär - nu ska de bara torka lite sen ere varnish imorgon och sen sista steget med gräset 😎 nöjd met trots lite misstag på vägen som jag tyckte jag kunde fixa ganska gött.
Och självklart ta en snygg glamour bild 👌
Nämen oj, hur hamna denna bild här... Tekniskt fel
Hur fick du till nyanserna och hur tänkte du basa dem?
Och vart har två stycken bullar tagit vägen på vänstra plåten??
Och så var denna resa över - möt "Men in Tights"... på en TT bana nära dig ca år 2025 😎 min kamera är fan skit men hoppas jag fick till ok bilder... så de blir när man köper billigt china android (bra i övrigt dock)
Hmmm gjorde liten inventering av mina lag som bara ligger i lådorna i olika stadier av färdigt ... var lite mer än jag kom ihåg :D
Hur som helst så lär jag börja om på alla - nästa projekt är Underworlds har jag kommit framt till, bra känsla i de gubbsen.
så farligt många ser det inte ut att vara.
Redo för speeeeeeeed! Färger och tankar kring färgschemat/färgcirkeln utvalt
Efter en liten speedpaint katastorf (färgerna blev för cray cray) så har jag bestämt att detta blir ett "lära sig mer om oils" projekt - detaljer är svårt (ögon) men annars ere ganska skönt medium att jobba i
WIP
var är det rosa någonstans???
Rosa är inom oss alla...
Svårt att veta när man ska sluta fiddla med gubben --- men tror de får duga, tänkte ju bli klar med laget detta år trots allt :D
Och en till - går relativt framåt med oljor, ganska snabbt faktiskt
WIP
De ser fantastiska ut :)
Work in progress
hehe målningen tog sig en ..,. liten sväng - men @brocCooLi fick sin önskan om rosa.
Fan Olja är bäst - helt stressfritt då allt går att ändra och relativt "enkelt" när man väl fattat "det"
Nice, vilka grymma ögon!
Otroligt snyggt (som alltid)!
Måste våga mig på att testa olja..
heja heja!