Sciscos målaräventyr

1111213141517»

Comments

• Kul!

• edited July 2023

Tog mig en lite uppvärmande målning åt en kompis o hans RPG gubbs - ganska tråkiga gubbar men målarmusklerna värmdes upp iaf inför starta igång med del 2 av halflingsen.

Misslyckades lite med ögonen på ena men ser de som uppvärmning så får vara "good enough".

• Otröligt vacker

• Lite målande gjort - men är mer aktiv på discord numera

• Korvgubben 😂 ganska nöjd med hur han landa

• Snyggt!

• Färdigmålad Swebba gubbe - en Dwarf runner a la Bob Ross med stor pensel, papper o afro skulpterade i milliput!

• Grymt, läste texten sist och funderade på vad det var... Tänkte de var något som hängde med 'flingsen ovan. :P

• Testar lite färgschema på mitt chorfslag ... medans jag har lite ångest hur jag ska få lite andra lag i mål med gubbs som jag inte riktigt mentalt finulat ihop hur jag ska måla dem :D

• Så var denna fantastiska resa i oljefärger färdig - varit tungt stundtals men väldigt lärorikt! Nu ska de bara levereras till kund - hoppas @Chrixx är glad över resultatet ... men ganska säker på att han blir det :)

• Väldigt fina, och cred att du orkar måla upp ett Greebolag åt någon annan! 😅

• edited November 2023

Haha orka o orka - tog ett år 😂 kul utmaning, men trots lugn o bra beställare och peng (men trots detta väldigt låg timpeng (då jag självmant drog upp ambitionsnivån ska sägas)) så har jag återigen fastställt att commission målande nog inte är för mig

• Redo att reroll i stil i Götet nu i helgen :D

• Nya äventyr - bra start, nu ska bara resten göras 😅 dvs highlights/detaljer

Sign In or Register to comment.