Säsong 33 startar 2:a September. Anmälan stängd.

124

Comments

• Försöker köpa in mitt lag, men det går inte så bra.

Blir bara "You do not have access to that page!" och så ska jag logga in igen

Nån mer som har problem nu?

• edited August 2021

Alla har stora problem. Sajten slänger ut en alltsomoftast. Ger också 503:or ganska ofta. Casper jobbar på det.

Det kan vara värt att vänta någon dag och se om det blir bättre. Om den inte funkar till på torsdag så blir det för Juiblex att sitta med kalkylark i excel.

• Tack =)

• Sajten är seg. Vi jobbar på att få det fixat.

• För er som vill spela i säsong 33.

Då siten är seg så som första åtgärd se till att anmäla det lag som du.vill spela med!

Därefter försök att köpa in dina spelare.

Om inte BBleague hinner få ordning på siten så kan vi lösa matcherna med papper och penna på torsdag!

Men jag behöver veta vilka coacher/team/lagnamn som skall vara med!!

• @Juiblex vill bara förstå: varför räcker inte anmälningar via sajten - eller menar du kommande anmälningar under dagen?

• @grumplekins om du läser vad Pontus skriver inser du att han inte kräver något annat än just det du tycker skall räcka.

• @Pellevin Tänk att det ska behöva vara så enkelt.

• Anmäler Humans.

Stötte på patrull på hemsidan. Så jag gör det här.

Stoneridge Herons. En av två möjliga rullstensåsar lag.

M

• Tjena! Jag hoppar in i ligan denna säsong efter att jag varit sugen en lång tid men haft svårt att få till tiden. Jag är riktigt taggad på att få mina humans - Mean Bay Attackers - spöade av er erfarna bloodbowlrävar. Har kört tre korta säsonger med ett gäng polare i en hemmaliga, så det ska bli kul att doppa tårna i den djupa dammen nu. Vi ses!

• Fan vad kul med så många nya!!!!! :D Supervälkomna alla!

• @Quencher super kul att ha dig med!

Gjorde samma resa som du för något/några år sedan, har inte ångrat mig….

Var inte rädd att fråga om något är oklart!

Om vi kör så hjälper jag gärna med lite tips (efter matchen), eller så får du hjälpa mig :-)

• @grumplekins och @Juiblex : tack hörni. Ja efter-matchen-tips mottages gärna.

• Håller med. Kul med många nya. Perfekt att hoppa in nu på s33 när vi alla börjar med nya lag.

• Verkligen. Men jag vet inte riktigt vad jag ska säga om de där efter-matchen-tipsen. Frågar man tre personer om råd så får man fyra helt motstridiga svar... 😅

• @Ionas Men nu skulle de fråga @Juiblex - och jag tror inte han har fler än två felaktiga svar att ge…

• Här är två bra råd

Rulla 6or

Rulla pow

• hahahhahaha

Mina två råd är rulla alltid 6or och aldrig 1or!

Då kommer man långt….

• Hur fungerar lottningen? Är det helt slumpartat eller tänker ni anpassa efter t.ex raser/tiers?

• Problemet med tiers är att det finns en massa olika åsikter om vilken ras som hör hemma var. Det enda som tycks vara säkert är att regelbokens tiersystem lämnar en del i övrigt att önska.

• Jag misstänker att commish kanske har en genomtänkt plan.

• I have a cunning plan!

Har gjort en grov indelning av coacher/lag/erfarenhet, kanske inte helt perfekt…

men målsättningen är att det skall bli så jämnt som möjligt och undvika sälklubbning…

• Har du (@Juiblex ) hört något från Kasper ang sidan? Känns rätt ohållbart om vi inte kan använda den?

• Jag har haft kontakt med honom (per Mail), men har bett styrelsen att driva frågan vidare med honom.

Han jobbar på att lösa problemet, men har inte mera info än så.

Håller med att sidan suger just nu (någon ska ju snart dela in ca 24 coacher i grupper och lägga in en sådär +300 matcher…,)….. happy joy joy

• Rätt man på rätt plats. :D

• Det borde bara bli 84 matcher.

• @Pellevin Är du också lite lätt nervös över vad Pontus hittar på?

• Jag blev det nu...

• Glömde jag nämna matcherna mot Sala ligan.... :-D

Sign In or Register to comment.