Den släpps redan nästa vecka. Alltid kul att läsa, och en del saker ser kul ut, som regler för lagets egen stadion. Men när de snackar nya skills och Star players kan jag inte låta bli att osäkra min revolver.
The Official Blood Bowl reference guide – an up-to-date summary of available teams, and a Skills Update featuring some corrections, clarifications and new skills following feedback from the Blood Bowl community
Fick just en fin bild på Goblin-rostret skickat till mig. Både 'Ooligan (Disturbing Precence, Fan Favourite) och Doom Diver (Swoop-skill) verkar dyka upp som nya spelare i laget.
Fick just en fin bild på Goblin-rostret skickat till mig. Både 'Ooligan (Disturbing Precence, Fan Favourite) och Doom Diver (Swoop-skill) verkar dyka upp som nya spelare i laget.
Läste bara men det kommer fler star players. Flera alver vi inte sett tidigare. Ett tvillingpar och en till. Och det var ju bild på en tjej här nyss och hon kostade inte 410' utan 220'
smygläste i tidningen i dag och chaos pact får en ny orc renegade. kommer dessa regler föras över till stockbowls liga så jag kan köpa en orc till nästa match eller får jag starta ett nytt lag? hur funkar det med andra ändringar?
Nu har jag beställt två klassiska 'Ooligans från 88. Jag kommer endast behöva en själv, så om någon är intresserad så har jag en till. Men de var dyra.
Nu har jag beställt två klassiska 'Ooligans från 88. Jag kommer endast behöva en själv, så om någon är intresserad så har jag en till. Men de var dyra.
Jag är intresserad!
Priset blev 300kr per figur. Fortfarande intresserad?
Comments
Undrar vad man saknar för skills?
Fan Favourite?
Jag väntar med att spika Buzzqvarna-reglerna tills jag läst vad som finns i denna bok.
Kanske pump wagons?
Oh, jag har en liggandes
En doom diver skulle inte vara helt fel. Helst med en motorsåg i handen också.
Vore kalaskul ju
Throw-In template for 4 scatters. AV8
Ordinarei, eller starplayers?
Dela med dig!!!!!!!
@khanmank har boken i sina händer och vet mer...
Hur funkar swoopskill? jag vill jättejättejättegärna spela med gobbosar igen nu
Ser intressant ut med Swoop!
Jag är intresserad!