«13

Comments

• Den släpps redan nästa vecka. Alltid kul att läsa, och en del saker ser kul ut, som regler för lagets egen stadion. Men när de snackar nya skills och Star players kan jag inte låta bli att osäkra min revolver.
  • The Official Blood Bowl reference guide – an up-to-date summary of available teams, and a Skills Update featuring some corrections, clarifications and new skills following feedback from the Blood Bowl community

Undrar vad man saknar för skills?

Fan Favourite?
  • Förra gången de diskuterat med communitien blev det weeping dagger.
  • Man kan ju hoppas att nya skills innebär ombyggnad av gamla och kanske en rename eller två?
  • Det känns som det skulle kunna bli en till secret weapon skill. Jag är högst osäker på vad det är för vapen dock.
  • Hmm... kanske lite intressant. ;)
  • Frantic wrote: »
    Hmm... kanske lite intressant. ;)

Jag väntar med att spika Buzzqvarna-reglerna tills jag läst vad som finns i denna bok.
  • Har bokat den ifall ni övriga Umeister inte gjort det. Hämtar den på lördag var det väl ...
  • Jag hoppas också på nya secret weapons.
    Kanske pump wagons?
  • suncar wrote: »
    Jag hoppas också på nya secret weapons.
    Kanske pump wagons?

Oh, jag har en liggandes :D
  • suncar wrote: »
    Jag hoppas också på nya secret weapons.
    Kanske pump wagons?

En doom diver skulle inte vara helt fel. Helst med en motorsåg i handen också.
  • doomdivers!
    Vore kalaskul ju

• Hur skulle doomdivers funka regeltekniskt?
  • De finns i stunty leeg. MA2. Själva katapulten, den slänger rostrade gobbosar.
  • Doom Diver Duds
    Throw-In template for 4 scatters. AV8
  • Fick just en fin bild på Goblin-rostret skickat till mig. Både 'Ooligan (Disturbing Precence, Fan Favourite) och Doom Diver (Swoop-skill) verkar dyka upp som nya spelare i laget.
  • Stareater wrote: »
    Fick just en fin bild på Goblin-rostret skickat till mig. Både 'Ooligan (Disturbing Precence, Fan Favourite) och Doom Diver (Swoop-skill) verkar dyka upp som nya spelare i laget.

Ordinarei, eller starplayers?

• Stareater wrote: »
    Fick just en fin bild på Goblin-rostret skickat till mig. Både 'Ooligan (Disturbing Precence, Fan Favourite) och Doom Diver (Swoop-skill) verkar dyka upp som nya spelare i laget.

Dela med dig!!!!!!!

• Ordinarie.
  • edited May 2017
    img-20170516-wa0000.jpg

@khanmank har boken i sina händer och vet mer...
  • Har du mer godis :-)
  • Wooot! Så jäkla fett ju.
    Hur funkar swoopskill? jag vill jättejättejättegärna spela med gobbosar igen nu
  • Info från hemlig källa...
    Läste bara men det kommer fler star players. Flera alver vi inte sett tidigare. Ett tvillingpar och en till. Och det var ju bild på en tjej här nyss och hon kostade inte 410' utan 220'

En tjock råtta också typ mv 5 st 4 eller ditåt
  • gaah! Jag som hoppades att trollen äntligen skulle få slippa Loner!

Ser intressant ut med Swoop!
  • Doom diver blir ju awesome!
  • edited May 2017
    smygläste i tidningen i dag och chaos pact får en ny orc renegade. kommer dessa regler föras över till stockbowls liga så jag kan köpa en orc till nästa match eller får jag starta ett nytt lag? hur funkar det med andra ändringar?
  • Nu har jag beställt två klassiska 'Ooligans från 88. Jag kommer endast behöva en själv, så om någon är intresserad så har jag en till. Men de var dyra.
  • Pellevin wrote: »
    Nu har jag beställt två klassiska 'Ooligans från 88. Jag kommer endast behöva en själv, så om någon är intresserad så har jag en till. Men de var dyra.

Jag är intresserad!

• Melisqus wrote: »
    Pellevin wrote: »
    Nu har jag beställt två klassiska 'Ooligans från 88. Jag kommer endast behöva en själv, så om någon är intresserad så har jag en till. Men de var dyra.
    Jag är intresserad!
    Priset blev 300kr per figur. Fortfarande intresserad?
Sign In or Register to comment.