Passar på att fråga efter motstånd till en Open match nästa vecka torsdag (29/6). Måste dock förvarna att jag spelar det helt OP laget, dvs Halflings...!
Passar på att fråga efter motstånd till en Open match nästa vecka torsdag (29/6). Måste dock förvarna att jag spelar det helt OP laget, dvs Halflings...!
Jag tar gärna på mig utmaningen Är redo att bli krossad ;p
Dum fråga... men ska ju lira Open match mot Gwyn imorrn och det måste ju såklart logga på sidan, men hur gör man?
Jag har ju hittills bara spelat liga matcher alt att motståndaren har printat matchrapporten för squigbowl så vet inte hur jag kan para ihop mitt lag med hans inför rapportering...
Apropå inget alls så tror jag Buckan nu är den coach som spelat flest matcher under en och samma opensäsong och då återstår det ändå en hel del av säsongen.
Det känns som BB2016 gett en hel del liv till Open.
Jag är hemma med grabben onsdag-fredag nästa vecka (2-4/8). Är det någon som vill komma förbi och möta mina kaosdvärgar utan rerolls och bullkentaurer i Tullinge dagtid någon av dessa dagar?
Comments
Jag tar gärna på mig utmaningen Är redo att bli krossad ;p
Jag har ju hittills bara spelat liga matcher alt att motståndaren har printat matchrapporten för squigbowl så vet inte hur jag kan para ihop mitt lag med hans inför rapportering...
- Logga in på stockbowlsidan,
- Klicka på open Season 9
- Klicka på Add new match
- Fylla i lämpliga uppgifter och klicka på submit.
Det känns som BB2016 gett en hel del liv till Open.
Hej Erik, jag såg ditt meddelande något för sent så hinner inte längre idag. Är tyvärr upptagen imorgon kväll så måste tyvärr stå över..