Open Season 9

edited April 2017 in StockBowl
Nu är Open Season 9 öppen för anmälan.
«13

Comments

• Räcker det med anmälan på hemsidan eller vill ni ha el-post också?
  • Räcker det med anmälan på hemsidan eller vill ni ha el-post också?

Innan första matchen är spelad i Open Season 9, så loggar du in, trycker på Administration, sedan på Pilen intill laget du vill anmäla och anmäler till Open Season 9.

Såfort Commissions har startat säsongen (efter första spelade matchen), så försvinner den funktionen. Då måste vi Commish lägga in laget manuellt i Open Season 9 (men det går fortfarande).

Så, korta svaret på din fråga är "Just nu räcker det" :)
  • Räckte det inte med det korta?
  • Räckte det inte med det korta?

Nej
  • ....osäker på vad som menas med "post season 22 only"
  • Tänk: "Endast lag som inte spelat någon match före 9/1-17."
  • Lag som spelat tidigare och nu vill vara med i Open måste redrafta, precis som i vanliga ligan. Redraften kommer att öppna senast imorgon.
  • Nu är redraften aktiverad!
  • Pellevin wrote: »
    Nu är redraften aktiverad!

Kommer nog inte spela så många matcher, men som feedback;

Jag kunde inte redrafta.
    Har en miss next game på en spelare.
  • Det fixas av redraften.
  • @Martin08 jag hade missat ditt lag pga dess låga TV. Det är nu redo att redraftas.
  • Hej, har anmält och kommit med i open9 med mitt s22-lag (Orka Torka). Stämmer detta? Vill göra rätt för mig så ingen fara om det inte går att spela med s22-lag i open9. Kommer ändå och bråkar med orcher i s23.
  • DavidD wrote: »
    Hej, har anmält och kommit med i open9 med mitt s22-lag (Orka Torka). Stämmer detta? Vill göra rätt för mig så ingen fara om det inte går att spela med s22-lag i open9. Kommer ändå och bråkar med orcher i s23.

Det är helt okej
  • Är det någon som vill spela mot ett rookie kaosdvärglag (ännu oreggat) klockan 13 på lördag i Tullinge? Jag kommer inte ha några bullar, men jag kan kanske bjuda på lunch :)
  • Mooselord wrote: »
    Är det någon som vill spela mot ett rookie kaosdvärglag (ännu oreggat) klockan 13 på lördag i Tullinge? Jag kommer inte ha några bullar, men jag kan kanske bjuda på lunch :)

bäst!
  • Om det är i open kör jag gärna.
  • Jag och daddyninja invigde den nionde säsongen ikväll med en händelserik alv-match där bollen scatterade en 11 gånger.

Var sent ute i open förra säsongen så går gärna hårt ut direkt med mitt nya lag som blev färdigkonverterat under helgen.

Kan andra dagar än torsdagar, helst på dragon lair men alfa går bra det också.
  • edited May 2017
    Hej alla. Någon som vill köra en match mot mina orker imorgon på Alpha, strax efter 18?

edit:
    @nastyunicorn @suncar @pellevin ni har typ samma TV som mig, någon av er som vill/kan?
  • Pellevin wrote: »
    Om det är i open kör jag gärna.

Då spelar vi på lördag!
  • edited May 2017
    Edit:Fel diskussion.
  • Mooselord wrote: »
    Då spelar vi på lördag!
    Kul!
  • edited May 2017
    är ledig på torsdag som annars blivit en dålig dag för mig denna sommar. spelsugna?
    @DavidD @pellevin
  • Gärna!
  • Jag kör gärna en match i open på torsdag.
    mina nya orcer vill smaka på förlust
  • Buckan wrote: »
    är ledig på torsdag som annars blivit en dålig dag för mig denna sommar. spelsugna?
    @DavidD @pellevin
    Kl 18 på Alphaspel?
  • Morn82 wrote: »
    Jag kör gärna en match i open på torsdag.
    mina nya orcer vill smaka på förlust
    @Buckan kom före, men gärna snart.
  • @pellevin 18 låter bra.
  • Jag utmanar samtliga coacher till en open match nu på torsdag kl 18. Först i kvarn ;)
Sign In or Register to comment.