@Gwyn: Jag kan anta utmaningen, men jag behöver få en bekräftelse på att vi skall spela väldigt snabbt (typ innan 1640) om jag skall hinna till alphaspel till 18.
@Gwyn: Jag kan anta utmaningen, men jag behöver få en bekräftelse på att vi skall spela väldigt snabbt (typ innan 1640) om jag skall hinna till alphaspel till 18.
Ja, Max två gånger, varav en är vanlig och en är DungeonBowl.
M.a.o.
Inplanerade matchen mellan "West Side Hartvigs" mot "Stormwind Punters" bör således vara en DungeonBowlmatch (eftersom dessa lag redan mötts).
och, förutsatt att allt hade gått rätt till, så borde även eran andra match mellan "Orka Torka" och "Sun City Ghouls" varit en DungeonBowlmatch, eftersom ni redan har mött varandra en gång tidigare (vilket kan vara bra att skriva i matchnotes)
Comments
Dåså, syns på torsdag
Lungt, öppnar upp utmaningen till samtliga igen;)
Det händer dock inget?
Låt oss mötas!
Mailat!
Mina Brotherhood of Flase Hope känner sig laddade.
Its a date! 18:00? (jag är ledig dock så kan köra tidigare om du vill)
Kan gärna klämma in en till match denna dag om någon mer vill spela.
Hälsningar DaddyNinja ägare av Stormwind Punters.
*klämmer*
Så kl 17 för våran strid?
Det blir bra!
Kommer ev ha ett Lizardman-lag då annars high TV orc lag. Spelar helst på Alpha.
Nej, inte samma säsong.
Läs mer här:
http://swebba.com/index.php?p=/discussion/916/demented-dungeon-dungeon-bowl-i-stockbowl-open-9
M.a.o.
Inplanerade matchen mellan "West Side Hartvigs" mot "Stormwind Punters" bör således vara en DungeonBowlmatch (eftersom dessa lag redan mötts).
och, förutsatt att allt hade gått rätt till, så borde även eran andra match mellan "Orka Torka" och "Sun City Ghouls" varit en DungeonBowlmatch, eftersom ni redan har mött varandra en gång tidigare (vilket kan vara bra att skriva i matchnotes)