DrexxlBowl 2017

12357

Comments

  • edited July 2017
    Jag skall vara med. Roster är inskickad idag.
  • Drexxl wrote: »
    Melisqus wrote: »
    Drexxl wrote: »
    Härligt, som sagt de som redan betalat behöver ej betala igen. Säg gärna här om ni använder samma roster eller skickar in ny.

    Fick inte vi som har betalat tillbaka våra pengar?

    Jag betalade aldrig tillbaka själv eftersom att jag i min optimism väntade på det här.

    Jag tittade precis på mitt paypal och jag har i alla fall fått tillbaka pengarna jag har betalat. Skall jag betala igen med paypal eller kan man ta med kontanter på turneringen?

    Datumet och anmälda på första posten är föresten fortfarande från förra försöket av turneringen.
  • Jag kommer att delta, men jag har ännu inte lyckats enas om en roster.
  • Ta med kontanter bara. Infon i den första posten kommer uppdateras när jag drar tummen upp ur rumpen
  • Jag fick precis mess från Inforthepain och han kommer inte vara med på Drexxl Bowl. Så med Pellevin och Drexxl blir vi 6 personer vilket borde betyda 5 ronder.

    @Pellevin: Kan du ta med dig mitt tärningstorn och norse linemen? Bor du föresten i Göteborg eller på Tjörn under turneringen? Onödigt att vi tar två bilar från Göteborg om du bor här.
  • @Drexxl: Vad är adressen till spellokalen? Jag har googlat efter Delta kulturhus i Skärhamn men får inte fram någon adress.
  • Melisqus wrote: »
    @Drexxl: Vad är adressen till spellokalen? Jag har googlat efter Delta kulturhus i Skärhamn men får inte fram någon adress.

    jag bör hitta även om jag inte har en aning om var det ligger :)
  • Melisqus wrote: »
    @Drexxl: Vad är adressen till spellokalen? Jag har googlat efter Delta kulturhus i Skärhamn men får inte fram någon adress.

    Södra Skolgatan 15
  • Melisqus wrote: »
    Jag fick precis mess från Inforthepain och han kommer inte vara med på Drexxl Bowl. Så med Pellevin och Drexxl blir vi 6 personer vilket borde betyda 5 ronder.

    @Pellevin: Kan du ta med dig mitt tärningstorn och norse linemen? Bor du föresten i Göteborg eller på Tjörn under turneringen? Onödigt att vi tar två bilar från Göteborg om du bor här.
    @Melisqus Jag gav dina grejer till Skoberget för flera veckor sedan, som du bad mig. Jag kommer att bo på Tjörn under turneringen.
  • Pellevin wrote: »
    Melisqus wrote: »
    Jag fick precis mess från Inforthepain och han kommer inte vara med på Drexxl Bowl. Så med Pellevin och Drexxl blir vi 6 personer vilket borde betyda 5 ronder.

    @Pellevin: Kan du ta med dig mitt tärningstorn och norse linemen? Bor du föresten i Göteborg eller på Tjörn under turneringen? Onödigt att vi tar två bilar från Göteborg om du bor här.
    @Melisqus Jag gav dina grejer till Skoberget för flera veckor sedan, som du bad mig. Jag kommer att bo på Tjörn under turneringen.

    Just det. Tackar!
  • Jag kommer bo hemma hos Embla i Göteborg och vi har minst två platser till i bilen om ni vågar åka med oss
  • Jag kommer bo hemma hos Embla i Göteborg och vi har minst två platser till i bilen om ni vågar åka med oss

    Jag åker gärna med och det gör säkert brocCooLi också. Jag PMar dig
  • Nu har jag bokat biljetter och skickat in min roster. Väldigt skönt att jag slipper möta ett sånt hårt lag som det ni kommer att drabbas av.

    Btw, om vi blir sex pers som spelar fem ronder bör vi köra en bergerlista, så att det inte blir strul med lottningen på slutet.
  • trycker vi in fem ronder på en dag eller delar vi upp det?
  • brocCooLi wrote: »
    trycker vi in fem ronder på en dag eller delar vi upp det?
    Det är upp till er. Skriv vad ni vill.
    En Dag
    Två Dagar tre matcher första, två andra
    Två Dagar fyra matcher första, en på andra


  • antingen alla första dagen eller tre - två.
    känns nästan onödigt att bara spela en sista dagen?
  • edited August 2017
    Jag röstar på 3 matcher dag 1 och 2 matcher dag 2.

    @drexxl: vi vill se alla rosters!
  • Melisqus wrote: »
    Jag röstar på 3 matcher dag 1 och 2 matcher dag 2.

    @drexxl: vi vill se alla rosters!
    Jobbar på det.
  • https://drive.google.com/drive/folders/0ByAtG9VzYwmQZnk0bXJEaWkzSFU?usp=sharing

    Om någon har problem med att hitta så ring mig på: 0760486986
  • Drexxl wrote: »
    https://drive.google.com/drive/folders/0ByAtG9VzYwmQZnk0bXJEaWkzSFU?usp=sharing

    Om någon har problem med att hitta så ring mig på: 0760486986

    Tyvärr är inte detta den rostern jag skickade in till denna turneringen :(
  • @Drexxl behövde en ha med sig sin egna roster eller hur var det?

    om så är fallet, kan du skriva ut åt mig då @Melisqus?
  • Melisqus wrote: »
    Drexxl wrote: »
    https://drive.google.com/drive/folders/0ByAtG9VzYwmQZnk0bXJEaWkzSFU?usp=sharing

    Om någon har problem med att hitta så ring mig på: 0760486986

    Tyvärr är inte detta den rostern jag skickade in till denna turneringen :(
    Ska rätta till felet.

  • brocCooLi wrote: »
    @Drexxl behövde en ha med sig sin egna roster eller hur var det?

    om så är fallet, kan du skriva ut åt mig då @Melisqus?
    Jag kommer skriva ut själv. Oroa er ej.

  • Melisqus wrote: »
    Drexxl wrote: »
    https://drive.google.com/drive/folders/0ByAtG9VzYwmQZnk0bXJEaWkzSFU?usp=sharing

    Om någon har problem med att hitta så ring mig på: 0760486986

    Tyvärr är inte detta den rostern jag skickade in till denna turneringen :(
    Borde vara löst nu. I min idioti så märkte jag inte av ditt stora "INTE" i mailet.
    Det är inte lätt att vara barn.
    (Men lätt att använda det som ursäkt :P)

  • Jag dippade mina figurer idag så nu är det bara basningen kvar... förhoppningsvis hinner jag det innan lördag :)

    Hur ser det ut med tidsschema för Drexxlbowl?
  • Dag 1:
    Registrering: 9:30
    Match 1: 10:00
    Lunch: 12:15-13:15
    Match 2: 13:15
    Match 3: 15:30

    Dag 2:
    Registrering: 9:30
    Match 1: 10:00
    Lunch: 12:15-13:15
    Match 2: 13:15
    (Räknar med lite tid på morgonen. Om ni redan vet vem ni möter så kan ni börja direkt.)
  • Vill du ha en mall för 5-ronders lottning på sex pers? Så att du kan lotta redan nu.
  • Pellevin wrote: »
    Vill du ha en mall för 5-ronders lottning på sex pers? Så att du kan lotta redan nu.
    Gärna.

  • Drexxl wrote: »
    Pellevin wrote: »
    Vill du ha en mall för 5-ronders lottning på sex pers? Så att du kan lotta redan nu.
    Gärna.

    Jag har skickat över berger tabeller till din mail för bland annat 6 deltagare så att du kan göra lottningen.

  • @Melisqus Bra, då gör inte jag samma sak.

    @Drexxl Om de är oklara för dig kan vi gå igenom dem tillsammans imorgonkväll.
Sign In or Register to comment.