Närkebowl 2017

135

Comments

  • edited March 2017
    Rosterlänken dyker tyvärr icke upp för mig. Jag väntar dock med idel öga.

  • Lockmund har skickat en uppdatering av sitt roster men nu får vi vänta på Dragons istället
  • edited March 2017
    OK, då provar jag igen. Jag har inte hunnit likforma rostrerna än men de kan (förhoppningsvis) ses HÄR
  • Jag och InForThePain har båda Boomer! Men hans är uppenbarligen bedragaren. Sorgligt.
  • Broccoolis frenzy är nog det bästa jag sett på ett tag
  • Äsch, han körde frenzy på en deathroller på Pellevinbowl för ett år sedan och det är väl ingen större skillnad på en deathroller och en halfling? :)
  • Ozt wrote: »
    Jag och InForThePain har båda Boomer! Men hans är uppenbarligen bedragaren. Sorgligt.

    Vi hoppas på en riktig bombduell!
  • Mooselord wrote: »
    Äsch, han körde frenzy på en deathroller på Pellevinbowl för ett år sedan och det är väl ingen större skillnad på en deathroller och en halfling? :)

    nix. körde också frenzy på en fling under world cup dag 3 :D
  • får en ha 4 st av samma skill om en skill ligger på en merc?
  • brocCooLi wrote: »
    får en ha 4 st av samma skill om en skill ligger på en merc?

    Ja, som tidigare sagts räknas inte skills på mercs som "extra skills". De är att betrakta på samma sätt som de skills vilka en starplayer har.
  • ok!
    missat det. tack :)
  • Muahaha. Trix :D
  • Äntligen får vi se Zara av brocCooLi, snyggt!
  • ja, det ska bli kul att se om Zara kan vara något att ha nu när jag har råd :)
  • BTW ingen alkoholförtäring eller egen medhavd förtäring i spellokalen vi kommer att vara i. Det finns läsk, godis, chips och kaffe kokare där. Jag kan ta med snabbkaffe.
  • kaju wrote: »
    BTW ingen alkoholförtäring eller egen medhavd förtäring i spellokalen vi kommer att vara i. Det finns läsk, godis, chips och kaffe kokare där. Jag kan ta med snabbkaffe.

    Och där drog sig hälften ur ;) Party pooper :P

    Tur att USB tillåter alkohol :)
  • vad för slags chips???
  • Ostbollar är knepet för en tyst men smått knubbigare Drexxl
  • Typ pringles tror jag
  • Bilden funkar ej för mig :(
  • Lockmund leder med Khemri!
    Sen Ozt:en med Dvärgar.
    Och sen Janne med Norse.
    Pellewhine har haft otur med tärningar.
  • mitt tips hade noll rätt.
    mötte @Skuld runda 1, spelade lika (1-1), och kommer möta @Pidpad imorgon i runda 5
  • Härligt Lockmund!
  • Tack Suncar. Det är dock riktigt jämnt, så att jag leder just nu betyder inte så mycket. Broccoli och hans halflings ligger t.ex. på sjunde plats, bara en seger efter mig.
  • edited April 2017
    8QQ4yj9.jpg
  • Kan ni skriva ut opponent score så man ser tiebreakers?
  • Jag kan undersöka saken imorgon
  • Tack för en go turnering grabbar! Gött att få bevisa vem som är den bästa Leandern.
  • Drexxl wrote: »
    Tack för en go turnering grabbar! Gött att få bevisa vem som är den bästa Leandern.
    Generationsväxlingar suger.
Sign In or Register to comment.