Man får ringa mig på fredag från eftermiddagen och framåt. Kan styra ihop så vi äter nånstans och spelar nåt eller bara hänger och snackar skit om dom nya reglerna.
Tel: 0736916416
Man får ringa mig på fredag från eftermiddagen och framåt. Kan styra ihop så vi äter nånstans och spelar nåt eller bara hänger och snackar skit om dom nya reglerna.
Om man bortser från coacherna så är nog den enda matchupen jag inte vill möta så gärna delfs. Sedan vet man ju inte hur folket har byggt så annat kan ju vara jobbigt också men generellt ser det väl ut som att bucklan stannar i Öret, eller vad säger ni?
Comments
mitt tips inför turneringen:
* jag och @Pidpad kommer ej att mötas i någon match.
* jag och @Skuld möts i match 2 ((
Bra sen tar du med Emma som fick blodad tand och vill spela mer nu...
Det var riktigt klurigt att välja lag!
Dragons kommer skicka in sin anmälan under dagen.
@inforthepain har inte skickat in roster för den som undrar. Han är på turnering så han ligger lite jobbigt till :P
Jag hittade ett hål i reglerna. Inte så märkvärdigt, men roligt.
+1
fräckt!
toppen!
@drexxl öka!
Angående fördelningen så tycker jag att den ser ok ut.
7 tier 1 - 2 dorf, orc, norse, lizlardmen, chorf, dark elf
4 tier 2 - human, khemri, pact, necro
3 tier 3 - 2 gobbo, halflings
Om man bortser från coacherna så är nog den enda matchupen jag inte vill möta så gärna delfs. Sedan vet man ju inte hur folket har byggt så annat kan ju vara jobbigt också men generellt ser det väl ut som att bucklan stannar i Öret, eller vad säger ni?
Så fort @Lockmund skickat sin rättade version
Aha, chaos pact big guys kan inte ta mutations på ett normalt slag. Tack för uppmärksammandet