annat roligt:
jag har nu lyckats 'förstöra' för @inforthepain två turneringar i rad genom att spela lika. hade @inforthepain vunnit mot mig hade han vunnit båda turneringarna. ni kan tacka mig personligen när vi ses
@thenickeninja och @mrselecta satt och diskuterade om de mött varandra tidigare, vet inte vad de kom fram till eller om de kollade upp det. men de har mötts två gånger tidigare:
Stockbowl Cup IV 2013, Vampires - Amazons, 1-1
StockBowl VI 2015, Goblins - Norse, 1-1
@thenickeninja och @mrselecta satt och diskuterade om de mött varandra tidigare, vet inte vad de kom fram till eller om de kollade upp det. men de har mötts två gånger tidigare:
Där ser man, vi håller oss till ordningen. 1-1 idag också
Där ser man, vi håller oss till ordningen. 1-1 idag också
@pedda alltså sorry! Hade tänkt att delta, men hade för mycket att styra upp hemma. Det är lite som "Arga Snickaren" och "Fuskbyggarna" (två svenska tv-program) på en och samma gång hemma hos mig.
Jag är mycket hedrad för att nån har döpt sitt lag efter mig. Tur att du fick ett pris för allt besvär! Vi får ses en annan gång helt enkelt!
@pedda alltså sorry! Hade tänkt att delta, men hade för mycket att styra upp hemma. Det är lite som "Arga Snickaren" och "Fuskbyggarna" (två svenska tv-program) på en och samma gång hemma hos mig.
Jag är mycket hedrad för att nån har döpt sitt lag efter mig. Tur att du fick ett pris för allt besvär! Vi får ses en annan gång helt enkelt!
Real life, jo, det känner jag till.
Vem vet, kanske kommer Kajus Happy Hamburgers tillbaka till en turnering nära dig någon gång
Comments
/Red
här är alla raser som kommer spelas:
norse
lizardmen
chaos dwarf
undead
necromantic 4st
elf 2st
nurgle
vampire
goblin
halfling
inforthepain 40p
Skuld 37p
Jaqra 32p
mr.selecta 29p
thenickaninja 29p
Pedda 26p
Pellevin 26p
Drexxl 21p
brocCooLi 21p
Spielmachar 18p
Emma 18p
tjub 15p
spoiledsquid 15p
duckwing 7p
Skuld 53p, OppS 214, TDf 7, TDa 3, Casf 15, Casa 8
inforthepain 48p, OppS 219, TDf 9, TDa 4, Casf 10, Casa 13
Jaqra 45p, OppS 222, TDf 9, TDa 3, Casf 15, Casa8
Pedda 42p, OppS 217, TDf 7, TDa 7, Casf 8, Casa 10
Spielmacher 42p, OppS 156, TDf 5, TDa 4, Casf 7, Casa 10
mr.selecta 37p, OppS 205, TDf 6, TDa 6, Casf 8, Casa 6
brocCooLi 37p, OppS 161, TDf 8, TDa 5, Casf 16, Casa 6
thenickeninja 34p, OppS 178, TDf 5, TDa 6, Casf 9, Casa 10
Pellevin 31p, OppS 150, TDf 7, TDa 5, Casf 7, Casa 13
embla 31p, OppS 140, TDf 5, TDa 7, Casf 11, Casa 13
Drexxl 26p, OppS 172, TDf 5, TDa 8, Casf 8, Casa 16
duckwing 23p, OppS 128, TDf 6, TDa 9, Casf 10, Casa 7
tjub 20p, OppS 145, TDf 6, TDa 11, Casf 10, Casa 15
spoiledsquid 17p, OppS 123, TDf 3, TDa 10, Casf 11, Casa 10
priserna gick till följande:
vinnare - Skuld
Flest TD - inforthepain
Flest CAS - Jaqra
Stunty - duckwing
Gôrgo - Pedda
Sista placering (NUF Chumpion) - spoiledsquid
Sämsta Göteborgare - tjub
The SMS - tjub
Happy Pharmacist Award - Drexxl
jag har nu lyckats 'förstöra' för @inforthepain två turneringar i rad genom att spela lika. hade @inforthepain vunnit mot mig hade han vunnit båda turneringarna. ni kan tacka mig personligen när vi ses
Skuld har 53p och har alltså vunnit åtta matcher, spelat två oavgjorda och förlorat två. Det är många matcher det, eller har jag missat något?
var tvungen att ändra till 12 - 4 - 1 pga score kan inte hantera halva poäng i någon form.
bra hittat!
och ca två år mellan varje möte
Var det omröstning för gör go' gubbe?
necro
necro
necro
elf
necro
norse
nurgle
vampire
elf
lizardmen
undead
goblins
halflings
chaos dwarf
Kajus Happy Hamburgers.
Synd att du inte var där @Kaju. Första och sista gången jag dedikerat ett lagnamn till dig
Stort tack till @broccooli för en välordnad och rolig turnering samt husrum.
Tack till alla deltagare och framför allt mina motståndare. Det var en rolig helg och jag ser redan fram emot nästa turnering (Dungeonbowl)
Real life, jo, det känner jag till.
Vem vet, kanske kommer Kajus Happy Hamburgers tillbaka till en turnering nära dig någon gång
rankingen stämmer inte för tillfället men gör det när naf gjort sin natträkning.
Är nu rapporterat in i NAFs nya fina databas.
Vinnarna hittar nu dessa utmärkelser på sina coachsidor
[/quote]
Oj! Den var lätt att vinna, med tanke på att jag inte ens var med.