MEDDELANDE
När mitt lag Single Malt Lovers hörde att vi skulle ställa upp i gBBg turneringen så kom Mr. Smokehead och Mr Cragganmore till mig djupt bekymrade.
De var besvikna på resultatet de senaste turneringarna och den medalj det resulterade i och de vill inte ha en tredje.
Laget har under månader arbetat med att tillverkat ett pris, ”The SMS- Single Malt Supporter” och de vill att det ska delas ut till den motståndare som gör den största förlusten mot Single Malt Lovers.
MEDDELANDE
När mitt lag Single Malt Lovers hörde att vi skulle ställa upp i gBBg turneringen så kom Mr. Smokehead och Mr Cragganmore till mig djupt bekymrade.
De var besvikna på resultatet de senaste turneringarna och den medalj det resulterade i och de vill inte ha en tredje.
Laget har under månader arbetat med att tillverkat ett pris, ”The SMS- Single Malt Supporter” och de vill att det ska delas ut till den motståndare som gör den största förlusten mot Single Malt Lovers.
So win the price and make a Yeti happy!!
Nice! Då kan jag ju få 2 medaljer denna turnering! (om nu inte inforthepain glömmer att göra en för "Sämsta Göteborgare"...)
Herp derp anmäler mig igen! Som att vara på konsert,
- Är ni reeeeedo?
- Ja!
Ärrrrr nii reeeeedo?
- Jaaa!
- Anmäler ni er?
- Jaaaaah!
- Anmäääääälerrgh ni er?
- JAAAAAAAA!
- Då köööör vi, så snart ni anmält er igen skickat roster betalat avgifft och anmält er igen!
En fråga om lagbyggesreglerna. Om jag väljer att inte använda poäng till att köpa skills, försvinner de då, eller läggs de till min totalpoäng i turneringen?
funderade för övrigt på att kalla det för skillspoäng för att särskilja dem från poängen som ges för vinst osv, men sen tänkte jag 'äh, alla fattar ju skillnaden ändå'.
hade inte räknat med @Pellevin
i Göteborg.
har tyvärr inte koll på spellokalen än, väntar på att bli kontaktad gällande en lokal, hör jag inte något senast mitten på nästa vecka går jag på plan b.
Comments
I volunteer for tribute!
So win the price and make a Yeti happy!!
Nice! Då kan jag ju få 2 medaljer denna turnering! (om nu inte inforthepain glömmer att göra en för "Sämsta Göteborgare"...)
snabbaste anmälan och ickeanmälan jag sett!
dvs ca all info om turneringen. regler, vädertabell, priser, tidsschema, osv.
Älskar för övrigt vädertabellen!
- Är ni reeeeedo?
- Ja!
Ärrrrr nii reeeeedo?
- Jaaa!
- Anmäler ni er?
- Jaaaaah!
- Anmäääääälerrgh ni er?
- JAAAAAAAA!
- Då köööör vi, så snart ni anmält er igen skickat roster betalat avgifft och anmält er igen!
Hellre att nåt lag får minus ist skulle jag tycka var bättre.
Du måste haft en traumatisk match
vad hade du tänkt spela för lag då? säg till snabbt så ordnar jag minus
NAF-namn och NAF-nummer. men går igenom tråden och hjälper er
@brocCooLi Jag tänkte spela Nurgle.
gött! då har du +1
@brocCooLi kommer glittermolnet att visas innan turneringen börjar? Blir det en liten ceremoni?
hade inte räknat med @Pellevin
har tyvärr inte koll på spellokalen än, väntar på att bli kontaktad gällande en lokal, hör jag inte något senast mitten på nästa vecka går jag på plan b.