kul att möta lite danskar också.
Hur var det nu. Kan tier 1 köpa en star player eller ej?? Funderar på att ta med Helmut
Från första posten:
Inducements
Halflings får köpa Chef för 100.000. Goblins får köpa upp till 3 bribes för 50.000 styck. Alla lag utom tier 1 får köpa upp till 2 star players, men laget behöver ha minst 11 vanliga spelare utan starplayers. Inga andra inducements än de som är nämnda här är tillåtna.
än så länge har 3 st betalat och 2 skickat in roster, där @mrselecta är ensam att kvala in i båda grupperna.
gällande lunch båda dagarna. 1h 20min.
spellokalen ligger 6 hållplatser ifrån ett mcdonalds, 8 hållplatser ifrån ytterligare ett mcdonalds och lite andra restauranger.
vill folk åka iväg och äta lunch eller gemensam beställning till lokalen?
fördel med att inte beställa gemensamt är att jag slipper ha en sak till att tänka på och fixa med.
nackdel kan vara att vissa kanske känner tidspress.
vid middagen på lördag tänkte jag gemensam promenad till lokal pizzeria, den har inte öppet på lunchen.
Vår krog och bar öppnar kl 12 lör-sön. Tidigare hade de pizza och annan pubrelaterad mat typ plankstek och dyl, skulle tro att de kör på samma koncept nu.
sista dag för att skicka in roster är imorgon!
just nu är vi ojämnt antal spelare men hört säkra rykten om att @kaju kommer komma in med en sen anmälan
Alkoholförbud!! Suck jag har ju äntligen fixat chaufför för dagen. Jag får kanske byta namn på laget till
"Single Milk Lovers"
Ser i alla fall fram emot att få rulla lite tärningar i goa vänners sällskap.
Alkoholförbud!! Suck jag har ju äntligen fixat chaufför för dagen. Jag får kanske byta namn på laget till
"Single Milk Lovers"
lokalägarnas order. du kan ju alltid ta en öl till lunchen och göra stan osäker på kvällen?
Comments
nja?
och det betyder??
Öppet för mutor?
Hur var det nu. Kan tier 1 köpa en star player eller ej?? Funderar på att ta med Helmut
Förstär, det var nog min önskan att ha en motorsåg som förblindade mina tankar, får ta en Uffe till istället.
trist att höra. hoppas du får en bra helg ändå
än så länge har 3 st betalat och 2 skickat in roster, där @mrselecta är ensam att kvala in i båda grupperna.
gällande lunch båda dagarna. 1h 20min.
spellokalen ligger 6 hållplatser ifrån ett mcdonalds, 8 hållplatser ifrån ytterligare ett mcdonalds och lite andra restauranger.
vill folk åka iväg och äta lunch eller gemensam beställning till lokalen?
fördel med att inte beställa gemensamt är att jag slipper ha en sak till att tänka på och fixa med.
nackdel kan vara att vissa kanske känner tidspress.
vid middagen på lördag tänkte jag gemensam promenad till lokal pizzeria, den har inte öppet på lunchen.
Är väl inget du måste organisera själv @broccooli.
Vi kan hjälpas åt.
noll70två7åttatre856
har typ noll koll på ställen på vårväderstorget trots att jag bor där :P
* rosters kommer inte upp innan
* det är alkoholförbud i lokalen
* det är nötförbud i lokalen
gällande lunch blir det nog någon slags kombo, de som vill kan gå iväg till vårväders. de som vill kan göra gemensam beställning.
just nu är vi ojämnt antal spelare men hört säkra rykten om att @kaju kommer komma in med en sen anmälan
rosterping på: @thenickeninja @inforthepain @Red
"Single Milk Lovers"
lokalägarnas order. du kan ju alltid ta en öl till lunchen och göra stan osäker på kvällen?
Goda nyheter!
@Duckwing om du pratar spelet så har jag det. om du pratar drycken så tänkte jag köpa den