Så, bestämde mig för den näst sämsta rostern (skrämmande nog var nog halflings min bästa ide). Inskickat och så.
Ytterst besviken på mängden extra loner. Bara en.
Gurre kommer att spela Lizardmen sa han till mig idag när jag pratade med honom.
Han hade bommat reglerna så han kommer att fixa ett roster så småningom. Dock har han ingen inlogg här på swebba sade han så om du är modig borde du kunna posta Rosters.
Eftersom det ser ut att bli 8 deltagare önskar jag göra spelschemat som följer:
Gruppspel med 4 lag i varje lag där alla möter alla i respektive grupp. Lördagens matcher
Slutspel dag 2, semifinaler mellan följande
M1 Semi 1, 1:an grupp A - 2:an grupp B
M2 Semi 2, 2:an grupp A - 1:an grupp B
Tier 2
M3 Playoff 1, 3:an grupp A - 4:an grupp B
M4 Playoff 2, 4:an grupp A - 3:an grupp B
enda invändningen jag har är emot "Gruppspel med 4 lag i varje lag..."
är det helt plötsligt variant av team cup och hur många deltagare blir det egentligen?
Det ryktas om att det kan bli en 9:e deltagare. Detta kommer innebära att en spelare i den ena gruppen måste spela 4 matcher på lördagen. Denne spelare kommer inte bli Melisqus eller BBGurre då de meddelat mig sen ankomst på lördagen. I tabellen till slutspelet så kommer jag att räkna snittpoäng på den som spelar 4 matcher. Detta kan kanske vara orättvist för någon. Men som enväldig diktator så ger jag blanka F i det.
känner mig riktigt taggad!
krossade @Melisqus i vår övningsmatch idag, dock inte så svårt när en snittar 11 på armour slagen
när kommer gruppindelningen upp och matchlottningen?
tänker så att en kan börja taunta sina motståndare
Du glömde nämna att jag hade 0 spelare kvar på planen när du sprang in med ditt sista mål.
Jag tror brocCooLis haflings kan bli jobbiga att möta i helgen...
ville inte förnedra dig för mycket helt öppet här på Swebba. du är ju trots allt lagkapten för landslaget. och att då skriva att du blev pitchclearad och fick 6 cas mot dig och blev av med 5 spelare på de första 4 turnsen känns lite väl tycker jag
Jag har inte haft något vitte till någon lottning så den har jag inte gjort än.
Det plus att jag har haft lite för mycket att göra på jobbet så jag har faktiskt inte ens hunnit.
Jag har inte haft något vitte till någon lottning så den har jag inte gjort än.
Det plus att jag har haft lite för mycket att göra på jobbet så jag har faktiskt inte ens hunnit.
Comments
Ytterst besviken på mängden extra loner. Bara en.
skrämmande i att du vill undvika power gaming, förstår.
Han hade bommat reglerna så han kommer att fixa ett roster så småningom. Dock har han ingen inlogg här på swebba sade han så om du är modig borde du kunna posta Rosters.
Eftersom det ser ut att bli 8 deltagare önskar jag göra spelschemat som följer:
Gruppspel med 4 lag i varje lag där alla möter alla i respektive grupp. Lördagens matcher
Slutspel dag 2, semifinaler mellan följande
M1 Semi 1, 1:an grupp A - 2:an grupp B
M2 Semi 2, 2:an grupp A - 1:an grupp B
Tier 2
M3 Playoff 1, 3:an grupp A - 4:an grupp B
M4 Playoff 2, 4:an grupp A - 3:an grupp B
Finalspel
Final Vinnaren M1 - Vinnaren M2
3:e prismatch förloraren M1 - förloraren M2
5:plats Vinnaren M3 - Vinnaren M4
7:plats förloraren M4 - förloraren M3
Så ja chansen finns att man får möta samma motståndare i match 5 som man har mött i gruppspelet.
Någon som har invändningar mot upplägget får gärna hojta till.
@melisqus vilken tid var det du skulle komma nu igen?
Det ser ut att kunna bli ett fint förstapris trots allt! Av skattetekniska skäl kan jag inte redogöra vad priset är ännu.
är det helt plötsligt variant av team cup och hur många deltagare blir det egentligen?
Nu kanske jag inte är känd för just powergaming :P
jo, men du är bara väldigt dålig på det
säker satsning.
krossade @Melisqus i vår övningsmatch idag, dock inte så svårt när en snittar 11 på armour slagen
när kommer gruppindelningen upp och matchlottningen?
tänker så att en kan börja taunta sina motståndare
Du glömde nämna att jag hade 0 spelare kvar på planen när du sprang in med ditt sista mål.
Jag tror brocCooLis haflings kan bli jobbiga att möta i helgen...
ville inte förnedra dig för mycket helt öppet här på Swebba. du är ju trots allt lagkapten för landslaget. och att då skriva att du blev pitchclearad och fick 6 cas mot dig och blev av med 5 spelare på de första 4 turnsen känns lite väl tycker jag
Nya planen är nog att ta den på plats.
hur lugnt som helst. mest nyfiken
/@brocCooLi