@Duckwing, Haha, mja är nog inte ens vackraste verk men så går det ibland när saker skrivs lite väl ivrigt sent på kvällen efter man rullat hatt. Du är så välkommen att städa
Gött Duckwing! Sätter upp dig på deltagarlistan & prislistan. Kan också vara värt att notera ifall ingen av de på deltagarlistan får förhinder så kommer vi nu sätta nytt deltagarrekord!
Väldigt roliga regler @skuld och @inforthepain . Det är svårt att optimera lag och veta hur man skall bygga tycker jag. Har tittat på lite olika och inget blir riktigt bra, det blir så mycket loner överallt
Väldigt roliga regler @skuld och @inforthepain . Det är svårt att optimera lag och veta hur man skall bygga tycker jag. Har tittat på lite olika och inget blir riktigt bra, det blir så mycket loner överallt
Tack! Det exakt det jag har försökt sikta på, inget ska vara bra. Ska man ens ha re-rolls? Alla har ju ändå loaner.
Annars måste jag ge IFTP all heder, det var mitt jobb att korrekturläsa. Men det är ju lite bortkastat eftersom jag inte kan stava endå
Alla tidigare års champions kommer dyka upp för att göra upp vem som är fräckast på SnowBowl 3! Eller kommer någon "rookie" komma in och svepa segern ifrån dem? Nästan så att man kan stab:a känslan i luften med en chainsaw!
Någon gång måste man ju börja vara nätsocial..
Jag var ju tvungen att följa uppropet om folk som bor när Ludvika, så självklart kommer jag på turneringen. Kommer snickra ihop en ännu sämre lista än på Närkebowl...
Någon gång måste man ju börja vara nätsocial..
Jag var ju tvungen att följa uppropet om folk som bor när Ludvika, så självklart kommer jag på turneringen. Kommer snickra ihop en ännu sämre lista än på Närkebowl...
Liten uppdatering på hur boendet ser ut just nu med de som anmält att de vill bo hemma hos mig. Lägenheten är på 56 M2 så det finns tyvärr inte oändligt med plats.
Skuld duh!
IFP - Soffan
BBGurre & Broccoli egen madrass
Melisqus lånar madrass av mig.
@Skuld: Jag räknar med att behöva lite mer sömn än vanligt på lördagen så jag har bokat in mig på Best Western Grand Hotel Elektra istället. Det borde göra det enklare för resten att få plats hos casa Skuld också.
Comments
Kan jag ta med ett pris för bästa slann?
Hmm... man kanske skall spela slann
Precis den reaktion jag vill ha. Det här blir första steget mot att amfibierna helt tar över Bloodbowl!
Tack! Det exakt det jag har försökt sikta på, inget ska vara bra. Ska man ens ha re-rolls? Alla har ju ändå loaner.
Annars måste jag ge IFTP all heder, det var mitt jobb att korrekturläsa. Men det är ju lite bortkastat eftersom jag inte kan stava endå
Jannes
Ha! Jag kommer klå dig med hästlängder :P
Som vanligt då i bloodbowl.
Yes box!
Jättekul att du kommer @spoiledsquid.
Liten uppdatering på hur boendet ser ut just nu med de som anmält att de vill bo hemma hos mig. Lägenheten är på 56 M2 så det finns tyvärr inte oändligt med plats.
Skuld duh!
IFP - Soffan
BBGurre & Broccoli egen madrass
Melisqus lånar madrass av mig.
Spoiledsquid och duckwing fixar eget boende?
Fick ni inte mitt roster förresten?
Kan du skicka det igen, har inget mail från dig
Skickat
Fixar du Egna sov attiraljer ska vi nog kunna avvara yta nog åt dig