Jag har varit listigare än så. Jag spelar tier 1 och hade då bara råd med fem dubbelskills. Så min motståndare i sista matchen får inte ta bort någon skill för mig. Pelutta, pelutta.
hur står det till med maten?????
lunch får vi gå ut och äta men den där middagen på kvällen. när och hur ska en bestämma mat inför den???
och kommer det finnas näringsintag i lokalen? dricka? frukt? svenskt kaffe?
@inforthepain Bara om det finns 2-veckors-gammal-gräddfils-sura-illaluktande-strumpor att låna ut.
Annars är det en festlokal, vilket innebär att man får dricka alkohol där. Tänk även på att det kommer minderåriga att vistas i lokalen, så man får bete sig någorlunda.
Jotack, jag känner till det (både bristen och besvikelsen). Nu var det dock logistiken som ställer till det. Köra härifrån efter jobbet (slutar 22) är inget bra alternativ.
Instämmer med Skulds kommentar om humans. Personligen hade jag undvikit Norse och Dark Elves eftersom jag inte tycker om att spela med Frenzy utan block/wrestle, även om de lagen också har sina positiva sidor i det här formatet. Jag hade nog också undvikit Slann.
Jag hade förväntat mig åtminstone något wood elf-lag.
Comments
lunch får vi gå ut och äta men den där middagen på kvällen. när och hur ska en bestämma mat inför den???
och kommer det finnas näringsintag i lokalen? dricka? frukt? svenskt kaffe?
Annars är det en festlokal, vilket innebär att man får dricka alkohol där. Tänk även på att det kommer minderåriga att vistas i lokalen, så man får bete sig någorlunda.
kör OP så det skvätter om det. flings
I see them grow for me and for you.
And I think to myself,
what a wonderful team.
utgår en ifrån den lista över deltagare som finns så är jag den enda som skickat in roster
1 fling med sure hands
2 fling med catch
2 fling med side step
2 fling med diving tackle
puggy
deeproot
chef
wizard
ni får själva gissa vilka två skills som jag har skyddat
jag vet. så här i efterhand vet jag inte hur jag tänkte.
men jag kan även tillägga:
Bristen på @Pidpad på Närkebowl är stor. besvikelse finns.
Jag hade förväntat mig åtminstone något wood elf-lag.