Jag kommer tyvärr inte vara med o lira i Varberg.
Sista helgen på semestern, polare som fyller år och dessutom lite andra saker den helgen, så ni som hoppats på att få åka bil med mig bör kolla efter andra transporter istället.
Ok, då kör jag själv. Någon som vill ha skjuts? Jag kommer med stor sannolikhet köra från Varberg till Gbg på lördag kväll och tillbaka på söndag morgon.
Noterade denna turneringen nu. Men med väldigt konstig schema för tillfället så funkar det inte så bra för mig (lite blandat nätter o helger och vet inte riktigt vad - nytt jobb).
Sen är jag nog fel person att säga nånting om hen-debatten som blev förutom att jag tror det är väldigt vanligt att folk i gemen (iaf bland folk jag känner) använder hen som en könsbeteckning (som man/kvinna - undertecknad inkluderad) även om det ska vara ett pronomen. Sen så skulle jag inte reagera på om nån kallade mig "en han" fast förstår att det inte är samma sak.
Ok, då kör jag själv. Någon som vill ha skjuts? Jag kommer med stor sannolikhet köra från Varberg till Gbg på lördag kväll och tillbaka på söndag morgon.
@Pellevin jag tar gärna en plats i bilen för lördagoch söndag. Ingen resa gbg till varberg på lördag morgon?
@Pellevin jag tar gärna en plats i bilen för lördagoch söndag. Ingen resa gbg till varberg på lördag morgon?
inte ens jag högg på det @Melisqus, men du kan inte låta det slinka förbi
Comments
alltså hur prioriterar du @equilibri????
Sen är jag nog fel person att säga nånting om hen-debatten som blev förutom att jag tror det är väldigt vanligt att folk i gemen (iaf bland folk jag känner) använder hen som en könsbeteckning (som man/kvinna - undertecknad inkluderad) även om det ska vara ett pronomen. Sen så skulle jag inte reagera på om nån kallade mig "en han" fast förstår att det inte är samma sak.
ja tack, det vore också trevligt
inte ens jag högg på det @Melisqus, men du kan inte låta det slinka förbi
Enligt arrangören!
Jag skickade in min lista den 23 juni, har den inte kommit in och skall jag skicka den igen?
Jag kollar med han så återkommer jag!
Hoppas du fick NAF-ranking 149,9 med Lizardman!
Hoppas du fick NAF-ranking 149,9 med Lizardman!
Skuld kom tvåa fick även most Cas
Sven-Inge en lokal coach fick most recevied cas.
Hoppas ni hade det trevligt hos oss!
Stort grattis till Melisqus till vinsten!