SweBBA-planen har nu invigts. En hård och orättvis träningsmatch mellan Svenska Elflaget(Amazons) idag coachade av undertecknad och Morrslieb Meteors(Chaos Pact) som anfördes av sin ordinarie coach (MartinS).
Matchen slutade 1-1 i TDs, men töserna vann casmatchen med 2-0. Det visade sig att dodgande flickor slår mycket hårdare än Ogres och Minotaurer. Ännu en dag på pitchen med andra ord.
Och pitchen fungerar alltså utmärkt. Den får dessutom plats på mitt bord utan att sticka ut över kanten. Mycket bra!
Det bör kanske nämnas att matchen Pellevin snackar om är en övningsmatch inför min och MartinS riktiga match på måndag. Jag har inte för vana att låta andra coacher spela mina Stockbowlmatcher
Det bör kanske nämnas att matchen Pellevin snackar om är en övningsmatch inför min och MartinS riktiga match på måndag. Jag har inte för vana att låta andra coacher spela mina Stockbowlmatcher
Japp, det var därför jag skrev "träningsmatch". Det var f ö kul att testa Amazons. Speciellt mot ett lag som är helt renons på både Tackle och Block
har vart borta härifrån ett bra tag men här kommer en update. det finns inga planer kvar på lager men inom kort kan det bli aktuellt med en nybeställning så då kommer det finnas tillgängliga igen.
Jag skulle vara för, men vill isåfall fråga om möjlighet till att trycka styva planer eftersom mitt köksbord är för litet och en mjuk skulle hänga med ändarna
Jag skulle vara för, men vill isåfall fråga om möjlighet till att trycka styva planer eftersom mitt köksbord är för litet och en mjuk skulle hänga med ändarna
Comments
å ja @spunk hojta till om du vill ha en med
Edit: Såg att det redan var beställt, vi får ta med det till framtida versioner, kanske Swedich BloodBowl championship planerna....
Mina Rabid Rodents vann just premiärmatchen mot Gridiron Girls. Mycket spelbar plan!
Matchen slutade 1-1 i TDs, men töserna vann casmatchen med 2-0. Det visade sig att dodgande flickor slår mycket hårdare än Ogres och Minotaurer. Ännu en dag på pitchen med andra ord.
Och pitchen fungerar alltså utmärkt. Den får dessutom plats på mitt bord utan att sticka ut över kanten. Mycket bra!
Kommer du trycka mer Swebba-planer?
Isf är jag sugen på en, det är inte superbråttom men ha en det vill jag ju
Jag skulle också vilja köpa en om det finns några kvar.
+1, alternativt trycka på "musmatt-material"