SweBBA-plan
Det har efterfrågats en speciellt framtagen plan för SweBBA och jag vill gärna att forumet är med och kommer med synpunkter.
EDIT: Det har röstat om vilket underlag denna plan skall ha och gräs fick flest röster. Därför tog jag fram nedanstående plan.
Denna går att beställa för 250 kr +frakt (jag ser helst att vi samlar ihop minst 4st beställningar vid varje trycktillfälle om inte jag har andra beställningar på g just då.)
Planen är 75x60 cm och är rullbar. Vid leverans kan man välja till ett papprör med lock för förvaring.
EDIT: Det har röstat om vilket underlag denna plan skall ha och gräs fick flest röster. Därför tog jag fram nedanstående plan.
Denna går att beställa för 250 kr +frakt (jag ser helst att vi samlar ihop minst 4st beställningar vid varje trycktillfälle om inte jag har andra beställningar på g just då.)
Planen är 75x60 cm och är rullbar. Vid leverans kan man välja till ett papprör med lock för förvaring.

Comments
ja @Duckwing jag kommer lägga in allt nö(r)dvändigt.
Ja expeditbordet verkar ju vara 780mm så 750mm som jag gör planera följer ju gott och väl Thursablotstandard. dock har jag har inga exakta mått på NAFC13 turnmarkers så det får du gärna återkomma med.
Korrekt range rulern är inverterad när jag la in den på exemplet ovan. En mycket bra synpunkt.
EDIT: Bild borttagen för att undvika förvirring.
Elficsson? Hurt & Blitz? stABB? Absolut Foul? Det går säkert att tricksa till något roligt tänker jag :-)
Stenarna fixar jag till med. Är en detalj jag inte riktigt hann fixa innan hemgång idag.
Vamps´nThrall
Swedish Match
Amazoneca
When skadeförsäkring
Investorc alt Skinkvestor
Norsea
Throw-Ra Enso
Com Khemri
Assa Ablock
Trelleborc
ElecTrollux
Axefoul
Industridvärgen
Khemriska Hurts
LOL Bäst hittils!
Gb glace: MB hit
Postenlogotyp med tentakel som horn
AllsvenskanAet som ett B
Fjällrävens logotyp som råtta eller valfri ras
Svenska spels logotyp kan man göra massor med
Svenskt näringsliv har en galet tydlig och bra logotyp där man bara behöver byta ut texten mot något bloodbowligt
@Duckwing nej enbart symboler nu.
Väldigt snabbt gjort men du kan säkert göra den mycket bättre Bernuz
Oppiguards - Oppigårds http://www.oppigards.com/
Brekeriet=blockeriet
"Black and Decker" som "Block and Dodger" är ju annars en riktig klassiker som jag uppskattar.
Sidelinereklam
Vi som sagt 250kr+fraktkostnader. Specialpris till alla här inne och för att få ut lite SweBBA-merchandise. Vilka mer är intresserade, å har jag missat nån? Jag fyller på ovan efter hand.