Sätt upp mig för två då Betty också vill ha sig en till plan. Då finns det sålunda snart sex planer i lägenheten. Om vi kör de två lägsta borden på golvet i vår lilla etta kan vi lätt köra en 12-mannaturnering här. Så är vi safe för NAF-sanktionering va @Mago?
Haha härligt Thursablot! Skulle vilja se den turneringen!
Men toppen då är vi på det gröna med minst 10 beställda planer.
Jag låter folk få nästa vecka på sig att bestämma sig om dom vill haka på detta. I annat fall kör vi och jag kontaktar var å en på PM för leveransadress m.m.
(jag låter priset vara 250 kr på just denna planen även i framtiden. Men jag måste även då köra viss sambeställning. Men då på minst 4st. )
Nä, men jag vill också ha en .
Jag tänkte på alla vi som vill ha spelplaner i Stockholm skulle ju kunna samfrakta dessa till Alphaspel och hämta ut dessa där.
Z3bb3: De flesta kommer plocka upp planerna på Super Brawl i mars. om du inte dyker upp där kan säkert någon ta med dig ner till stockholm kan jag tänka.
innan jag nu skickade iväg beställningen blev det ett par mindre justeringar för att förtydliga vissa detaljer. vädret har enbart symboler nu och inga förklaringar då jag tyckte det blev lite för plottrigt. men kickoff, skadetabell och passtemplate är nu på svart bakgrund och kommer vara mycket tydligare att se. Score markers är även lite större och 4st per sida.
Comments
Men toppen då är vi på det gröna med minst 10 beställda planer.
Jag låter folk få nästa vecka på sig att bestämma sig om dom vill haka på detta. I annat fall kör vi och jag kontaktar var å en på PM för leveransadress m.m.
(jag låter priset vara 250 kr på just denna planen även i framtiden. Men jag måste även då köra viss sambeställning. Men då på minst 4st. )
Martin Svärd
Intersport - Intercept
Med recycleloggan och en "pow/smäll" vid nerpil
Om det inte är försent köper jag gärna en också.
Skriver upp dig på listan Jox.
Intercept, så fånigt enkelt och klockrent. Kan vara en av de bästa idéerna.
L K A B - Elf K A B
Vattenfall- Vättefall/Wightenfalll
M T G-M N G
Vill gärna ha en plan
Jag tänkte på alla vi som vill ha spelplaner i Stockholm skulle ju kunna samfrakta dessa till Alphaspel och hämta ut dessa där.
jag skriver upp dig på listan.
innan jag nu skickade iväg beställningen blev det ett par mindre justeringar för att förtydliga vissa detaljer. vädret har enbart symboler nu och inga förklaringar då jag tyckte det blev lite för plottrigt. men kickoff, skadetabell och passtemplate är nu på svart bakgrund och kommer vara mycket tydligare att se. Score markers är även lite större och 4st per sida.
Såhär ser resultatet ut som jag nu beställer:
Här har vi även lite detaljer lite närmare:
Än så länge har vi dessa beställare av planer (editerar efter hand):
@Ynik (2st)
@Thursablot (2st)
@khanmank
@Lard (2st)
@Hemlighallaren (2st)
@Stareater
@Duckwing
@Kaju
@MartinS