Necronomican Bowl - 'Ere we go, 'ere we go, 'ere we go

124»

Comments

• @brocCooLi Du har rätt! Jag ska bli bättre till nästa gång! ;*
  • @kaju fast om jag ska vara lite mer seriös så spelade du riktigt bra. du var typ 4 spelare kort i andra halvlek och ändå lyckades du ställa till med jävligheter för mig och ta bollen och göra mål. skulle ju vara en säker och stabil vinst för mig?
  • suncar wrote: »
    Och kul att red levererar återigen
    Han är en friggin maskin
  • Resultaten från Necronomican Bowl kan nu utläsas på: http://marmeladov.com/SSS/.

Bättre redovisning kommer.
  • edited March 2016
    Varför står det Necromantic och Undead i Race-kolumnen på mig och Z3bb3? Vi spelade ju båda Necromantic. Eller har jag missat något?
  • Laget heter tekniskt sett Necromantic Undead, det ser nog bara ut som det står båda för att det blir för långt och har delats upp på två rader.
  • @Skuld har helt rätt. Om du kollar denna typ av lista från andra turneringar ser du att Necro alltid står som Necromantic Undead. Av samma skäl står det Nurgle Rotters istället för Nurgle.
  • brocCooLi wrote: »
    en rolig och trevlig turnering! hoppas det blir någon liknande variant i framtiden
    Kul att du säger det. Om det finns intresse kanske man kan fresta med första helgen i oktober? Eller blir det för nära Euro?
  • Mitt schema säger att första helgen i oktober är bra grejjer.
  • verkar vara upptagen då. kanske ska vara en bb-turnering den helgen. annars hade jag kunnat :)
  • Shit! @inforthepain, du har ynka 0,35 i ranking mer än mig! Grrr...
  • edited March 2016
    Krossa dig! ;)
  • Och för er som inte förstått det: rankingen är alltså uppe nu.
  • Upphittat: ett stycken färgglatt leksaksgrävfordon i plast. Återfås mot utrop typ: "Leksaken är min".
  • är det en John Deere-traktor?
  • suncar wrote: »
    är det en John Deere-traktor?

Här har vi någon som är lite kräsen.
    Ska vara rätt märke på traktorn och allt :P
  • edited March 2016
    Den är Elias!

Edit: Jag har för vana att alltid skylla på Elias när jag glömmer mina leksaksgrävmaskiner.
  • Mooselord wrote: »
    Den är Elias!
    Den kan inte vara Elias. Elias är mycket större, och inte gjord av plast.
  • edited March 2016
    Pellevin wrote: »
    Den kan inte vara Elias. Elias är mycket större, och inte gjord av plast.

Attans, jag har lite svårt med där. Där rök nog mina chanser att bli "Årets pappa 2016".

• ey förresten @Mooselord, vad heter din syrra?
  • edited March 2016
    Lisa
Sign In or Register to comment.