Necronomican Bowl - 'Ere we go, 'ere we go, 'ere we go

13

Comments

• edited March 2016
    Bra, då nöjer jag mig med att ta med detta goda råd:
  • Så länge någon tar med tång som kan klippa igenom ca 3mm av något metalligt är jag nöjd :D
  • Vi har gått av vid Tullinge nu. Men ingen av oss kom ihåg att ta med karta. Hur ska vi gå?
  • Ni ska till Tumba gymnasium så åk en station till!
  • Skitspel!
  • Är jag fortfarande bästa High Elf?! :)
  • Mer uppdateringar tack :)
  • Jag(?????) ledde turneringen i tre omgångar, men fick precis stryk av Lockmunds khemri. Illa med alla sand som förstörde mina robotar :(

Så är ganska säker att han leder turneringen med 3-1-0.
  • Gött!
    Har den funkat bra din frenzy deathroller?
  • Vem ska jag betala för min Pizza & hur mycket?
  • Beträffande Swbba All Stars 2015, så har ingen i laget skött sig, fyra förluster 1-7 TD-diff och 2-10 cas... TDn gjorde Mago och så har Suncar och Thursablot gjort varsin cas. :-)
  • z3bb3 wrote: »
    Vem ska jag betala för min Pizza & hur mycket?
    Jag tror det är 85:- till Jox.
  • Hurra för suncar ;)
  • Till och med när jag inte är där personligen gör jag bra ifrån mig!
  • suncar wrote: »
    Gött!
    Har den funkat bra din frenzy deathroller?

Jadå, den har skött sig och varit riktigt stabil. Däremot har bribe funkat så där, båda mötena mon underworld så blev det etta.

• edited March 2016
    Ja, mina Khemri har funkat bra, men jag är inte så säker på att jag leder.

Det som gjorde stor skillnad mot Tys dvärgar var att jag fick en perfect defense i början av matchen. Helt plötsligt stod det inte längre skelett på linjen, utan tomb guardians som krävde 2-dice against.
  • Jag är ändå lite förvånad/imponerad att det går så bra för dig med Khemri, 1.5 reroll och bara 1 block. Det känns som det borde bli en del obehagliga turnovers. Nu har du en massa annat istället såklart, men i alla fall :)
  • Lockmund wrote: »
    Det som gjorde stor skillnad mot Anders dvärgar var att jag fick en perfect defense i början av matchen.

Vem är Anders??? :)
  • Ty, jag skrev Ty. Titta bara.
  • Japp, såg det nu. Vet inte varifrån jag fick Anders ifrån?
  • Sådärja, 19 spelare, 53 matcher, @kaju som överlägsen segrare med overpowered Underworld. Men nu måste man vänta nästan två veckor till nästa åk :(
  • @z3bb3.

Nix, fått pengar av @kaju, @emilskaya, @red och @pidpad.

Så tror @skuld som la ut den sista pizzan.
  • Jepp och jag har fått betalt av @z3bb3 så nemas
  • Och stort grattis.

Måste dock flika in att UW placerade sig sjukt symmetriskt. 1,3,10,17,19.
  • Grattis kaju!
    Och kul att red levererar återigen
  • Frustration är ju en annan form av glädje. Tur att ni är så sköna snubbar, annars hade jag nog övervägt att sluta i helgen. U-world hamnar nog långt betty i en låda dock och får mogna med tiden :-).
    Tack för en bra helg
  • Och stort grattis till Kaju förstås, även om han inte bidrog direkt i Swebba all stars. ;-)
  • Tack alla snälla! Jag hade tur och slog bra helt enkelt!
  • Grattis Kaju! Och tack Pellevin för en riktigt trevlig turnering!
  • edited March 2016
    kaju wrote: »
    Tack alla snälla! Jag hade tur och slog bra helt enkelt!
    ja för bra spelade du inte :P

en rolig och trevlig turnering! hoppas det blir någon liknande variant i framtiden
Sign In or Register to comment.