Beträffande Swbba All Stars 2015, så har ingen i laget skött sig, fyra förluster 1-7 TD-diff och 2-10 cas... TDn gjorde Mago och så har Suncar och Thursablot gjort varsin cas. :-)
Ja, mina Khemri har funkat bra, men jag är inte så säker på att jag leder.
Det som gjorde stor skillnad mot Tys dvärgar var att jag fick en perfect defense i början av matchen. Helt plötsligt stod det inte längre skelett på linjen, utan tomb guardians som krävde 2-dice against.
Jag är ändå lite förvånad/imponerad att det går så bra för dig med Khemri, 1.5 reroll och bara 1 block. Det känns som det borde bli en del obehagliga turnovers. Nu har du en massa annat istället såklart, men i alla fall
Frustration är ju en annan form av glädje. Tur att ni är så sköna snubbar, annars hade jag nog övervägt att sluta i helgen. U-world hamnar nog långt betty i en låda dock och får mogna med tiden :-).
Tack för en bra helg
Comments
Så är ganska säker att han leder turneringen med 3-1-0.
Har den funkat bra din frenzy deathroller?
Jadå, den har skött sig och varit riktigt stabil. Däremot har bribe funkat så där, båda mötena mon underworld så blev det etta.
Det som gjorde stor skillnad mot Tys dvärgar var att jag fick en perfect defense i början av matchen. Helt plötsligt stod det inte längre skelett på linjen, utan tomb guardians som krävde 2-dice against.
Vem är Anders???
Nix, fått pengar av @kaju, @emilskaya, @red och @pidpad.
Så tror @skuld som la ut den sista pizzan.
Måste dock flika in att UW placerade sig sjukt symmetriskt. 1,3,10,17,19.
Och kul att red levererar återigen
Tack för en bra helg
en rolig och trevlig turnering! hoppas det blir någon liknande variant i framtiden