Är i stort sett klart en runner, ska måla lite detaljer och sen washa.
Är väldigt nöjd än så länge
Var inte helt säker på hur jag skulle måla själva maskinen som bärs som en ryggsäck, men rostade ner den ganska mycket och tog sedan lite mörkgrått vilket blev bra tyckte jag.
Tog och målade skärpbältetknappen eller vad det är i gult pga runner. Så ska göra samma sak med övriga spelare också. Ska självklart märka basen också så det blir tydligare
Hehehe gillar att fokus fortfarande ligger på bakgrunden. Har du en kamera eller kör du med mobilen när du tar kort? om du använder mobilen kan man oftast klicka på skärmen där man vill att den ska ha fokus. Så clicka på skägget eller nåt så blir dina bilder kanske skarpare.
Ny bild! Två färdiga runners flankeras av två st blitzers som precis påbörjats. I bakgrunden är deathrollern som också fått lite färg. Försökte få kameran att fokusera på bollen som ligger framför
Ja, eller rättare sagt: en klo som sitter runt bollen har magnet i sig.
Dock inte tillräckligt för att hålla bollen på basen, men de som är tänkta att bära bollen har magnet på varsin arm. Tanken är att de går utan händer för att lätt kunna koppla in sig på klon som håller bollen.
Ja, eller rättare sagt: en klo som sitter runt bollen har magnet i sig.
Dock inte tillräckligt för att hålla bollen på basen, men de som är tänkta att bära bollen har magnet på varsin arm. Tanken är att de går utan händer för att lätt kunna koppla in sig på klon som håller bollen.
Så ironiskt nog är deathrollern den enda spelaren med händer, även om den har skullen No Hands. Tvärt om på resten av laget
Riktigt imponerande hur snabbt du får ihop ett målat lag
Comments
namn har jag ingen aning om, kom gärna med mer förslag om ni vill
d+
Är väldigt nöjd än så länge
Var inte helt säker på hur jag skulle måla själva maskinen som bärs som en ryggsäck, men rostade ner den ganska mycket och tog sedan lite mörkgrått vilket blev bra tyckte jag.
Bara 15 spelare kvar + deathroller
Jag och fokus är nog lite som @Skuld och superlim
Risken är att du har figuren för nära kameran, då funkar inte alltid fokuseringen. Testa att fota från lite längre avstånd så bör det lösa sig.
@Melisqus så är det nog, tyckte ändå jag höll längre bort nu än förut, men tydligen inte tillräckligt
\o/
På bilden en blitzer och deathrollern.
Blev ju bra det där.
Så ironiskt nog är deathrollern den enda spelaren med händer, även om den har skullen No Hands. Tvärt om på resten av laget
Riktigt imponerande hur snabbt du får ihop ett målat lag
@Jox tack!
@pedda ja precis! föraren och spelaren som åker på den (:
tack. är lite impad själv, men de här var riktigt roliga att måla så det ökar pä farten
eller om de ska heta något med @Pidpad i namnet kanske?
vad tycker du @Pidpad?