brocCooLi pusslar dvärgar
Ska försöka få ihop ett dvärglag till necrofräsen som @Pellevin håller i.
På något sätt ska detta bli min deathroller???
På något sätt ska detta bli min deathroller???
Comments
Lägg i alla bitar.
Skaka.
Vänta tills det stelnat lite och tryck sedan ut det på en en tallrik och forma efter smak...
Men det är väl under tidspress man jobbar bäst!
Hoppas dina figurer är bättre! Lycka till!
Lite under bältet där!
För er som inte var med så lånade Skuld mitt superlim. Han limmade i princip ihop sina fingrar och spillde ut det mesta av limmet. Den bit han skulle limma fast ramla bara isär.
@Melisqus mmm... kan finnas en viss chans att detta är första jag börjar med... men det löser sig, yolo som Abraham Lincon sa när Da Vinci frågade vad han ville ha i julklapp
alltså Skulds skills i superlimmande är nog bäst!!!
och tror jag hellre låter Skuld limma än följer rådet som @equilibri sa.
Dock lite väl suddigt kort.
Har du några dvärgar över? Är du sugen på att splitta på ett paket extra dvärgar?
Jag fick bara 11st, känner att det inte räcker riktigt.
Jag köpte två paket á 20 st i varje. Men köpte dock inte deras fantasy football lag utan deras dvärgrobotar. Är det samma som du köpt?
Tror du kan få av mig om du vill och det matchar de du redan har (:
Förare plus maskin ska sättas ihop efter målning. Dvärgen med motorsåg och 'dra in'-klubba ska vara löstagbar precis som ställningen han står på. Mycket lättare att frakta/förvara tänker jag. Satt fast magneter så delarna inte ramlar av helt.
Den som granskar bilden noga ser att inga spelare har händer, något som jag medvetet gjort då jag kom fram till att det var lättare att plocka upp bollen på det sättet.
Blir det dvärgar nästa helg?
Ska bli kul att se laget på Dungeonbowl.
@pedda ja det kan nog bli dvärgar där med faktiskt
Necronomicon alltså.
men lite tomato potato över det. men ska försöka vara klar då
har någon ett bra tips på hur en fyller upp springan i baserna? mina figurer har inte själva den 'tryck-ner-i-springan-kilen' under fötterna. brukar fylla med typ graystuff men tänker att det borde finnas något bättre sätt?
alltså tänker hållbarhetsmässigt för framtiden. tänker spontant att tejp blir dålig och att en måste gå tillbaks och göra om basen?