G(r)othBowl 2016

2456

Comments

• Finns det lag att låna? Typ ett Necrolag.
  • edited March 2016
    kaju wrote: »
    Finns det lag att låna? Typ ett Necrolag.

Du kan få låna mina Necro om du vill.
  • @mellis vad ska spela då?
  • edited March 2016
    På kartan har jag skrivit ut namnet på de två hållplatser som är lättast att ta sig till, om en åker kollektivt, och en röd prick där spellokalen är.
    För att veta vilken buss/spårvagn en ska åka med söker en lättast på http://www.vasttrafik.se
    Det närmsta hotellet är Novotel (gångavstånd till spellokalen), http://www.novotel.se/

NUGcpsc.jpg
  • kaju wrote: »
    @mellis vad ska spela då?

Jag har några andra alternativ jag väljer mellan så det är lugnt.
  • Jag hittar inte GrothBowl på NAF hemsida. Är turneringen anmäld? Annars kanske det är dags.
  • Btw, ingår NAF-medlemskap för nya coacher? Eller behöver de pröjsa en extra femtiolapp?
  • Melisqus wrote: »
    Jag hittar inte GrothBowl på NAF hemsida. Är turneringen anmäld? Annars kanske det är dags.

ja det tror jag den ska vara.
    Btw, ingår NAF-medlemskap för nya coacher? Eller behöver de pröjsa en extra femtiolapp?

nej och nej

• Turneringen står på listorna nu.
  • har uppdaterat första posten med ett nytt pris: Tåget
  • Kan man välja en normal skill istället för en dubbel om man skulle vilja?
  • hur var det @Melisqus, kunde du vara med?
  • Jag jobbar på att lyckas ta mig dit jag med. Har du ett sista datum du måste veta om jag dyker upp?
  • brocCooLi wrote: »
    hur var det @Melisqus, kunde du vara med?
    Fick precis klart att jag kan vara med :)
  • @Ozt typ 16/3 då roster ska skickas in. helst då iaf :)

@Melisqus topp!
  • Nu har jag bokat resa och fixat boende. Jag ska bara pilla lite till på mitt roster!
  • kaju wrote: »
    Jag ska bara pilla lite till på mitt roster!

alla har vi våra olika böjelser :)
  • Kan inte åka upp förrän på lördagen och första tåget anländer till Göteborg C 0905. Finns möjlighet att jag kan matchas mot någon som är beredd att köra första matchen med start runt 10? (vi inte hur lång tid det tar att ta sig från stationen till spelplatsen).
  • @adhansa bästa sättet att ta sig till spellokalen är med denna spårvagn:
    09:13 Centralstationen, Läge D
    Spårvagn 9 mot Kungssten via Stenpiren
    09:27 Jaegerdorffsplatsen, Läge B

sen följer du den karta som jag gjort från Jaegerdorffsplatsen till spellokalen. och jag kan ordna till det på ett sätt så att din match kan börja lite senare :)
  • tänk på att skicka in rosters senast onsdag!
    vilket också kan ses som ett sista anmälningsdatum. än så länge är det 15 deltagare och det finns plats för 13 till.

komsi komsi alla mina små blood bowl coacher!
  • tänkte göra som @Pellevin och publicera rosters innan turneringen. gör detta givetvis först då alla skickat in :)
  • Sätter press på mig. ska försöka göra mitt och Sindragosas ikväll men annars så kommer de imorgon

• Dags att jag också provar på det här med Blood bowl igen, var länge sen nu...
  • Skoberget wrote: »
    Dags att jag också provar på det här med Blood bowl igen, var länge sen nu...
    Tyvärr, hopplöst vid din ålder.
  • Pellevin wrote: »
    Skoberget wrote: »
    Dags att jag också provar på det här med Blood bowl igen, var länge sen nu...
    Tyvärr, hopplöst vid din ålder.
    Sade pensionären
  • Om det är hopplöst kan jag ju inte rekommendera Slann.
  • Pidpad wrote: »
    Om det är hopplöst kan jag ju inte rekommendera Slann.

eller så är det just det du ska rekommendera så att en börjar hoppas igen?
  • Möter upp Skuld för öl och lite biljard på Kvilles biljard på fredagen ifall någon är sugen att haka på vid 21ish. Ifall någon vill mötas upp tidigare funkar det för mig.

Kvilles biljard hittar ni här:
    data=RfCSdfNZ0LFPrHSm0ublXdzhdrDFhtmHhN1u-gM,3lcGcR4v2skDfI89JgnvSn4OorFqNvsGbIXWd06wq5-wrjFsI_2_408_GR1UoaNy3jNv-0jeZiv6n8MQGfhZfTDoff-8XsP7Xe62gUQnQxwod_2kUe12rSnFW3sdywfz45Y05UUy9XhU4tzJ

http://www.kvillebiljard.com/

Adress: Kvilletorget 2, 417 04 Göteborg
    Telefon:031-65 43 34

Närmsta hållplats Hjalmar brantingsplatsen/backaplan eller Vågmästareplatsen, ungefär lika långt att promonera

Ha de gött tills vidare!
  • Då kommer ju Skuld aldrig orka upp på lördag för o spela..
Sign In or Register to comment.