Jag målar oftast bara en färg, men i tre nyanser. I fallet vampyrerna så är det en ganska mörk brun underifrån, en halvmörk hudfärg från 45° uppifrån, sen en ljus hudfärg rakt uppifrån. Det ger en bra skuggeffekt att basera resten på också.
Jo, de verkade gilla att vara där. Efter de två första matcherna med 15 cas mot mig (alla cas räknade), så lugnade det ju ner sig en del, bara 14 cas till på fyra matcher, men det blev ju en del KO'd också...
Comments
Men vamps låter nice
Känner mig väldigt originell när jag målar rött på vampyrerna, men så är färgerna på Transylvaniens flagga...
Hur mycket målar du med airbrush? Inte riktigt fattat om en bara målar stora partier med det eller om en även kan göra mer finlir.
En uppifrån, en underifrån och en från sidan
Jag själv grundsprayar, washar (om stora ytor) och primärfärgssprayar med Airbrush... Men sen är jag en novis till målande också så
Röd som blooooood?
Kanske inte är så himla viktigt bara det är en annan än Thralls, eller?
Alternativt kan du fråga @pidpad
Ja, z3bb3 bilder kommer, men först ska jag flaska öl.
Du dricker långsamt.
Haha!
Där blev Inforthepain automatiskt lottad mot Imp i Team Tournament, om våra lag möts
Jo, de verkade gilla att vara där. Efter de två första matcherna med 15 cas mot mig (alla cas räknade), så lugnade det ju ner sig en del, bara 14 cas till på fyra matcher, men det blev ju en del KO'd också...