Gimpen skulpterar

13»

Comments

• Hur går det med dvärgarna?
    Några nya alster?
  • Det går lååååångsamt framåt :)
    Sitter just nu med deathrollern, 2 blitzers och en 6:e blocker halvfärdiga....
    Soon
  • @gimpen jag kommer alltså att spela dvärgar framöver. Spännande.
    Om du saknar att skulptera ogres så vore Bertha Bigfist trevligt i samma stil.
  • Kommer det finnas starplayers också?
    Boomer, Barik, Flint och Grim skulle vara awesome om allt gick i samma stil/design.

Samt Zara i "AV8" mundering med stakes på ryggen.

Me likey!!!
  • Hur går det med Dvärglaget? :) Ser jättesnyggt ut ju!
  • Jag hann köpa Iron Golems
  • Jo, men det är klart och uppgjutet och produktionsformen är snart i min ägo.
    Jag kommer att ställa upp med laget på WorldCup i Lucca och innan det släpps inga fler bilder :)
  • @Gimpen cooooooolt!!!!!
  • Awesome!
  • Riktigt häftigt! Så man kan räkna med att köpa sig själv en julklapp med andra ord? :)
  • Går det att köpa Ogres direkt ifrån dig eller måste man beställa ifrån England?

Hur snabbt brukar man kunna få dessa i så fall?
  • Gimpen brukar ha lite ogräs undangömt där hemma så har du tur ser han ditt medelande och kan nog förse dig med de du behöver för att stilla dina behov.
  • Precis, jag föreslår att du loggar in på stockbowl, kollar coachfliken och skickar honom ett sms.
  • Tack snälla!
  • Det senaste jag hörde var att han inte har kvar några exemplar av Ogrelaget, så där är det Impact som gäller. Tror han har lite Brick Far'th & grotty.
Sign In or Register to comment.