Det enkla svaret är att alver är riktigt OP. Har alltid varit riktigt OP. Men alvcoachmaffian har hållit varandra om ryggen och mörkat detta i alla år. Sen har de kört lite whatsaboutism och försökt lägga ljuset på andra raser, som varit nästan lika bra som dem, och gnällt högljutt tills de nerfats.
Comments
Ser fram emot en rapport från @Ionas 5-0 mot @Lixtor trots 0-6 i CAS i den här turneringen. Alvmagi på hög nivå.
Det enkla svaret är att alver är riktigt OP. Har alltid varit riktigt OP. Men alvcoachmaffian har hållit varandra om ryggen och mörkat detta i alla år. Sen har de kört lite whatsaboutism och försökt lägga ljuset på andra raser, som varit nästan lika bra som dem, och gnällt högljutt tills de nerfats.
Min buss ligger lite efter, @Lixtor kan starta en klocka på mig vid 9.15 så är jag på plats snart
Instämmer om alvcoachmaffian!
Grattis Ionas!
Grattis Jonas, galna siffror!
Tack tack. ❤🤗
Alltid roligt när man får ange målskillnaden i någon sorts astronomiska enheter. Hurra för @Ionas!
Hurra för alla, tack alla särskilt @Spelledaren - en kul turnering! Jag spelade ju bra nästan hela vägen :D
Tackar för denna gång! Vi ses snart igen <3
Gick bra att att skada alver.
Tyvärr så lyckades jag aldrig plocka upp bollen, Utan så fort jag tappade bollen så kom kleptoman alverna och snodde den av mig.
Sen en blitz, en solid defense, brilliant coaching, en time out till Ionas favör hjälpte inte.
Vid 0-3 fokuserade jag lite mer på att skada alver.
Oförskämt av honom. På BitterBowl 10 räknar jag med det 5-0 till dig istället. ❤️
Grattis Ionas 🏈🫶
Tack @sirvejlance . Jag vill också tacka domaren (nä, han sög. Tillät allt 😜) och @Spelledaren för en fin turnering.
@Ionas om jag skulle gratta dig varje gång du vinner en turnering, skulle jag inte ha tid att gissa tolkningar på allsköns olika regler .