Oberwald Cup - 15-16 november Nystan & Spel

13

Comments

• Bra, låt oss höra mer.

Stimme säger att vi inte får byta förrän det finns en officiell regelbok i handen på oss, vilket i princip skulle betyda att vi tidigast samma dag skulle veta.

• edited October 31

Ultimata kaosupplägget: dag 1 med gamla reglerna, dag 2 med nya. Bitter hade inte tvekat. :)

(Seriöst låter det svårt att få till de nya tyvärr tycker jag)

• @Trolle byte till de nya reglerna som kick off-event? 😊

• edited October 31

Fan, du är kungen av regler. Given regel, självklart. Jag bugar i ödmjukhet inför din ekvilibrism på området. @Bitter

• Min preferens är gamla reglerna, och det låter mest logiskt också. #brytningstid

• Det är bestämt att vi spelar med 2020, och så blir det ett kärt farväl.

Passa på att spela ditt lag innan de förändras för alltid!

• Jag minns inte om jag betalat. Kan det påminnas på något aätt?

• Uppdaterat intresseposten med Betalt (endast drclaes) och Roster (uteslutit de som inte har en korrekt roster inne).

• Betalt och hotel bokat.

Redo att rulla tärning.

• Sjukt kul! Hoppas det blir något trevligt på lördag kväll också. Något planerat?

• Ska bo på stadshotellet.

Så jag är nog på både mat och öl efter dagens matcher

• Ska ni snacka ihop er? Jag behöver ju säkert fortsätta jobba minst nån timme efter turneringen, men om ni är i närheten kan jag dyka upp.

Största problemet är nog vad som är öppet. Tonys i centrum har öppet länge, men det är högst tveksamt om någon borde äta där. Finns en pizzeria precis bredvid i centrum, man kan ju förslagsvis äta middag där och om folk verkligen vill så är Tonys öppet till sent med ölen.

• Ni minns väl att det finns ett pris för roligast roster? Ni kommer få rösta på er favorit under söndagen.

• @Pertan blir det någon roster här?

Det påtalades att jag inte riktigt följt mina egna regler när det gäller star player access i Tourplay. Jag ska förhoppningsvis kunna ställa in så att tillgängligheten stämmer med det som står i regelpaketet. Ursäkta snubbeltråden.

• @Spelledaren tyvärr måste jag hoppa på denna turnering då jag redan fått lov att åka till Finland och sen till York denna månad.

• Ja ja, det är ju stora grejer!

• Kom igen bröder och brödinnor! Det måste väl vara fler än oss 9 anmälda som är sugen på Blood Bowl!? Anmäl er!

• När öppnas rosterlistorna?

• Tänker att det sker senare snart. Kom ihåg att någon ska få ett pris för roligast roster!

• Pellevin har meddelat förhinder, vi ber för hans lycka och välgång.

Istället för hans Black orcs med Varag så få ni möta vanliga orker med Fungus + Nobbla i mitt lag.

Borde vara öppna rosters!

• Tack. Och krya på dig Pelle!

• 8 lag, 7 raser! Bra blandning!

• Ja och det blev nästan 8 olika!

Vi behöver 1 plan till. @grumplekins ?

• Jag kan ta med 2.

• Det är snällt, vi behöver annars bara 1 :)

• Jag stoppar med en plan också

• Äntligen 😍

• Ja, och kanske inte så många gånger fler med ny mega star status.

• Bilåkare:

bra parkering i slutet av Edövägen vid vändplanen, 15 kr i timmen.

Det finns möjlighet att stå gratis längre bort om man vill promenera tio minuter.

orminge centrum är gratis i 3 timmar, sen tar de 120 spänn i timmen, så undvik det mer än tillfälligt.

• Hej! Jag och Falken hamnade nog med en liten omvägsbuss. Vi kanske kommer några minuter över tio, men vi vågar inte byta buss.

Sign In or Register to comment.