Stimme säger att vi inte får byta förrän det finns en officiell regelbok i handen på oss, vilket i princip skulle betyda att vi tidigast samma dag skulle veta.
Ska ni snacka ihop er? Jag behöver ju säkert fortsätta jobba minst nån timme efter turneringen, men om ni är i närheten kan jag dyka upp.
Största problemet är nog vad som är öppet. Tonys i centrum har öppet länge, men det är högst tveksamt om någon borde äta där. Finns en pizzeria precis bredvid i centrum, man kan ju förslagsvis äta middag där och om folk verkligen vill så är Tonys öppet till sent med ölen.
Det påtalades att jag inte riktigt följt mina egna regler när det gäller star player access i Tourplay. Jag ska förhoppningsvis kunna ställa in så att tillgängligheten stämmer med det som står i regelpaketet. Ursäkta snubbeltråden.
Comments
Bra, låt oss höra mer.
Stimme säger att vi inte får byta förrän det finns en officiell regelbok i handen på oss, vilket i princip skulle betyda att vi tidigast samma dag skulle veta.
Ultimata kaosupplägget: dag 1 med gamla reglerna, dag 2 med nya. Bitter hade inte tvekat. :)
(Seriöst låter det svårt att få till de nya tyvärr tycker jag)
@Trolle byte till de nya reglerna som kick off-event? 😊
Fan, du är kungen av regler. Given regel, självklart. Jag bugar i ödmjukhet inför din ekvilibrism på området. @Bitter
Min preferens är gamla reglerna, och det låter mest logiskt också. #brytningstid
Det är bestämt att vi spelar med 2020, och så blir det ett kärt farväl.
Passa på att spela ditt lag innan de förändras för alltid!
Jag minns inte om jag betalat. Kan det påminnas på något aätt?
Uppdaterat intresseposten med Betalt (endast drclaes) och Roster (uteslutit de som inte har en korrekt roster inne).
Betalt och hotel bokat.
Redo att rulla tärning.
Sjukt kul! Hoppas det blir något trevligt på lördag kväll också. Något planerat?
Ska bo på stadshotellet.
Så jag är nog på både mat och öl efter dagens matcher
Ska ni snacka ihop er? Jag behöver ju säkert fortsätta jobba minst nån timme efter turneringen, men om ni är i närheten kan jag dyka upp.
Största problemet är nog vad som är öppet. Tonys i centrum har öppet länge, men det är högst tveksamt om någon borde äta där. Finns en pizzeria precis bredvid i centrum, man kan ju förslagsvis äta middag där och om folk verkligen vill så är Tonys öppet till sent med ölen.
Ni minns väl att det finns ett pris för roligast roster? Ni kommer få rösta på er favorit under söndagen.
@Pertan blir det någon roster här?
Det påtalades att jag inte riktigt följt mina egna regler när det gäller star player access i Tourplay. Jag ska förhoppningsvis kunna ställa in så att tillgängligheten stämmer med det som står i regelpaketet. Ursäkta snubbeltråden.
@Spelledaren tyvärr måste jag hoppa på denna turnering då jag redan fått lov att åka till Finland och sen till York denna månad.
Ja ja, det är ju stora grejer!
Kom igen bröder och brödinnor! Det måste väl vara fler än oss 9 anmälda som är sugen på Blood Bowl!? Anmäl er!
När öppnas rosterlistorna?
Tänker att det sker senare snart. Kom ihåg att någon ska få ett pris för roligast roster!
Pellevin har meddelat förhinder, vi ber för hans lycka och välgång.
Istället för hans Black orcs med Varag så få ni möta vanliga orker med Fungus + Nobbla i mitt lag.
Borde vara öppna rosters!
Tack. Och krya på dig Pelle!
8 lag, 7 raser! Bra blandning!
Ja och det blev nästan 8 olika!
Vi behöver 1 plan till. @grumplekins ?
Jag kan ta med 2.
Det är snällt, vi behöver annars bara 1 :)
Jag stoppar med en plan också
Äntligen 😍
Ja, och kanske inte så många gånger fler med ny mega star status.
Bilåkare:
bra parkering i slutet av Edövägen vid vändplanen, 15 kr i timmen.
Det finns möjlighet att stå gratis längre bort om man vill promenera tio minuter.
orminge centrum är gratis i 3 timmar, sen tar de 120 spänn i timmen, så undvik det mer än tillfälligt.
Hej! Jag och Falken hamnade nog med en liten omvägsbuss. Vi kanske kommer några minuter över tio, men vi vågar inte byta buss.