Stort grattis till @sirvejlance och @Gränslandet vars lag Sir Gräns kammade hem segern. Sirvejlance vann dessutom bästa stunty.
Själv gjorde jag mitt bästa turneringsresultat och slutade högst upp individuellt, vilket jag kommer att berätta för barnbarnen, även om jag inte fick något pris för det. 😊
Tack @Bitter för väldigt rolig turnering! Upplevelsen hade varit komplett om jag också hade mördat din Tackle/MB i vår match och vunnit den. Men man kan inte få allt i livet tydligen...
Glad över vinst för Sir Gräns och vi ses snart igen på planen
Comments
Koola bananer, skönt att det gick att lösa.
Då är det lottat. 👍🏻
Turneringens slutresultat!
Stort grattis till @sirvejlance och @Gränslandet vars lag Sir Gräns kammade hem segern. Sirvejlance vann dessutom bästa stunty.
Själv gjorde jag mitt bästa turneringsresultat och slutade högst upp individuellt, vilket jag kommer att berätta för barnbarnen, även om jag inte fick något pris för det. 😊
Slutställningen per squad:
Slutställningen individuellt:
Grattis @bitter till första platsen inviduellt! Mycket starkt!! O tack för fin turnering! ❤️
mitt starkaste minne var när mina underbara goblins vände ett 0-2 underläge i halvtid till vinst med 3-2.
Snyggt spelat alla.
Grattis till vinnarna @sirvejlance och @Gränslandet
Avgjorde på Net TD :)
Grattis allihopa, kul att det blev så jämnt mellan många lag!
Så jäkla fint Bitter. Hade inte varit bra för Sirvejlance ego om han fått första individuella också 😇
😂 100%
Tack. Men hade vi haft ett goblinlag i topp på individuella så hade det varit en seger för hela mänskligheten. Alla blir glada av goblins.
@kaju tyvärr är @Bitter norpad av galapagosöarna till nästa WC!
Glad för Goblins absolut, pratade bara om ego 😅
Såklart sjukt bra jobbat av Sirvejlance vare sig det var 1 eller 2:a
Sjukt imponerande resultat av flera här, men @Bitter fantastisk förstaplacering! @sirvejlance obesegrad med goblins är inte lätt!
Mitt i lovebombing här, så vill jag hylla min lagkamrat @Gränslandet som gjorde sin tredje turnering och gick 3/1/1 mot tufft motstånd
Tack @Bitter för väldigt rolig turnering! Upplevelsen hade varit komplett om jag också hade mördat din Tackle/MB i vår match och vunnit den. Men man kan inte få allt i livet tydligen...
Glad över vinst för Sir Gräns och vi ses snart igen på planen
Ber man tillräckligt mycket till Nuffle så välsignas man förvånansvärt ofta med ett par snygga Knuckledusters. 😁