Men om @Spelledaren kör lördag och @Trolle söndag så kör jag båda dagarna då, värsta dream teamet! Behöver vi göra något @Bitter ? Hur gör vi med lag etc?
Ställningen per squad efter dag ett. @sirvejlance och @Gränslandet i topp. Kombinationen Wood elves och Goblin är en match made in heaven, visar det sig.
Comments
Men om @Spelledaren kör lördag och @Trolle söndag så kör jag båda dagarna då, värsta dream teamet! Behöver vi göra något @Bitter ? Hur gör vi med lag etc?
Har öppnat upp så att ni kan lägga till en reserv i ert lag, så @Spelledaren kan gå in och skapa ett tier 3-lag. Misters of no mercy heter laget.
Toppen @Bitter då är vi hemma. Och @Spelledaren hör av dig om det är något, annars kör vi på lördag.
Blir bra, hoppas jag. Det vore fortfarande väldigt mycket tryggare om någon kunde ta min söndag, så hojta till om ni har möjlighet.
@Bitter
@Trolle
@Jmcfalk
Jag lyckas inte lösa lördagen, jag har försökt nu. Det blir inget inhopp från mig. Hemskt ledsen att inge falskt hopp.
Aj då. Sånt händer, ingen fara. Men då är det väl upp till general @Bitter om det går att lösa eller om jag är out.
Kan glatt meddela att ett Ranta har blivigt inspelat!
Kul @Skuld ser fram emot att lyssna
Kul!
ranta är uppe
Lycka till i helgen alla. Vårt team kliver av då. Ses nästa gång.
Fasiken vad trist :(
C’est la vie
När öppnas rosters för allmän beskådan?
Ikväll. Tänkte låta folk tippa lite Ranta under dagen först bara.
Klockan 2000 släpper jag alla roster, så se till att slänga in era Ranta-gissningar innan dess. 🙂👍🏻
20:01. ......
Tourplay var trögare än vanligt. Nu är allt öppet och lottat.
@grumplekins kan du få med dig tre GW-planer?
här verkar det som om någon kommer sitta uppe och rita på game-plans hela natten?!
Fixar
Helt rätt team all in 😁🎲💌
@Bitter retades bara lite
@sirvejlance ❤️
Ställningen per squad efter dag ett. @sirvejlance och @Gränslandet i topp. Kombinationen Wood elves och Goblin är en match made in heaven, visar det sig.
Hurra för alla fantastiska coacher!
Jag kommer att vänta med att lotta nästa omgång tills vi vet säkert om squad Foul & Fullmåne kör med vikarie, eller om @Zalmour deltar även dag två.
Tack @Bitter för fint arrangemang! Tyvärr måste jag avvika även om de hade varit kul att spela vidare
En vän spelar exakt samma lag de återstående matcherna
@grumplekins vore kul med PR med en asterix för mina tre matcher ☺️
Trist att du missar dag 2, bitterbowl is the shit liksom!
Verkligen, fint styrt, bra inspirerande texter på väggarna