Kul att spela, alla som var där ska ha cred för att det var trevligt och det är ju positivt att jag fick mycket att grubbla över. Svår helg för en del av oss. Grattis @coma och tack @Ozt ! <3
Det var väldigt roligt att lyckas knipa vinsten på turneringen trots @sirvejlance episka 6+ cagedive med trollet utan RR och efterföljande "enkla" slag runda 16 som satt som en pogostick i bakluckan :D
Bra och föredömligt jobbat med arrangerande och delegerande @Ozt !
Väl mött i Enköping för mer tärningsrelaterad eufori!
Det här med att turneringar snabbt kommer upp på NAF är ett ganska nytt fenomen. Stofilboll skickar resultaten manuellt med rekommenderat brev till NAF HQ, som på gamla goa tiden.
Comments
Goblins på sjätte plats ska ju @sirvejlance ha rejäl cred för.
Kul att spela, alla som var där ska ha cred för att det var trevligt och det är ju positivt att jag fick mycket att grubbla över. Svår helg för en del av oss. Grattis @coma och tack @Ozt ! <3
Stort grattis Coma, helt rätt lag namn 🤓
tack alla för en trevlig helg o turnering!
Grattis @coma!
Tack @Bitter ! 🙏
Jag är glad att mitt desperata trolldyk i T16 inte sabbade @coma s segerfest! Grattis!🎉
Grattis @coma!
Tack @Ozt för väl arrangerat event.
(nån som vill köpa bb lag eller tärningar?)
Grattis @coma och tack @Ozt för en suverän turnering.
Tack till alla jag fick spela mot, det var trevligt hela vägen igenom :D
vi ses igen på SM i februari
Grattis @coma, grymt spelat! Och riktigt fint arrangerat @Ozt . Supertrevligt!
Stort tack för alla gratulationer!
Det var väldigt roligt att lyckas knipa vinsten på turneringen trots @sirvejlance episka 6+ cagedive med trollet utan RR och efterföljande "enkla" slag runda 16 som satt som en pogostick i bakluckan :D
Bra och föredömligt jobbat med arrangerande och delegerande @Ozt !
Väl mött i Enköping för mer tärningsrelaterad eufori!
Ser inte Stofil på NAF. Är det bara jag, eller den inte uppe än? Absolut ingen som helst brådska, mest nyfiken.
Det här med att turneringar snabbt kommer upp på NAF är ett ganska nytt fenomen. Stofilboll skickar resultaten manuellt med rekommenderat brev till NAF HQ, som på gamla goa tiden.
Du kan se din nya ranking i PR-tabellen. turneringen kommer upp när @Ozt har skickat in filen. behöver han hjälp räknar jag med att få mess… :D
Det var skönt när de gick ifrån systemet med brevduva iaf.
Det gläder mig att någon fortfarande använder ponnyexpressen som sin primära metod för korrespondens med omvärlden.
Jag levererar till NAF via hällristning.
Jag rapporterar inte till NAF, de rapporterar till mig
@sirvejlance men isf kan väl du hålla kolla på onlinerankingen?
Inrapporterat till NAF så nu får ni bara vänta på att rätt CR appliceras!