Om vi blir klar en halvtimme tidigare tror jag skulle göra susen för mig. Lunchen vet jag inte om man kan korta ned, men gärna börja en halvtimme tidigare på söndagen t ex.
Förresten, innan jag kirrar resan ner skulle jag behöva någon som kör förbi via Arlanda på lördagsmorgon och tar mig till spelplatsen. Jag skulle landa 8.00 så tid finnes.
@sirvejlance jag minns när du var yngre, för några månader sen, och var helt till dig över Oasis, och om de ska leva för alltid så tänker jag också göra det.
Året är 2503. @grumplekins kandiderar återigen för posten som landslagskapten. Han har avsatt halva sina cybernetiska komponenter för att ständigt beräkna Performance Rating. Hans främsta motståndare är AI-kollektivet L33t@kaju9000 som håller Dalarna-Västmanland-Närke i ett järngrepp med sina drönare. Drönare som ständigt tvingar befolkningen att spela Blood Bowl och "Ha kul!". Övriga Sverige lever i skräck för techno-bärsärken @coma. Hans trupper har ödelagt hela Norrland till ett evigt mässande av "Kluster, kluster, kluster!". Mustasch-rebellerna, ledda av @Ozt, håller fortfarande största delen av Stockholm i ett fast grepp trots sina vaxkladdiga fingrar. Rebellerna vägrar förlora, och nöter ofta till sig om inte vinster, så i alla fall oavgjorda slag.
Comments
Samma lika men jag tänkte spela bra.
Hallå, jag har fått förhinder och måste tyvärr lämna min plats till förfogande. Lycka till alla!
Jag reserverar gärna en plats till Lenharth också.
Idag är sista dagen då platser är reserverade för de som intresseanmälan, från imorgon är det först att swisha kvarnen som gäller!
Jag bor inte direkt runt hörnet och undrar vilket spelschema som gäller? Dvs tider
Kniper gärna ledig plats. Kul regler!
Edit! Missade att jag redan var bokad en av dagarna:(
@Marty33 Det är 3+3 iaf.
Men jag säger @Ozt att jag tar Ljunggrens plats då GetTheRef tog plats nr21 markerad "ledig"
Uppdaterat med spelschema.
Om det är många röster för att tighta till på söndagen för att matcha transport så kan det starta tidigare och korta lunch.
Vad säger folk?
Match 4 borde ju kunna starta 9.15-9.30 typ?
Om vi blir klar en halvtimme tidigare tror jag skulle göra susen för mig. Lunchen vet jag inte om man kan korta ned, men gärna börja en halvtimme tidigare på söndagen t ex.
Förresten, innan jag kirrar resan ner skulle jag behöva någon som kör förbi via Arlanda på lördagsmorgon och tar mig till spelplatsen. Jag skulle landa 8.00 så tid finnes.
Justerat tider efter önskemål.
Pendeln går från Arlanda raka vägen till stuvsta, hinner du med 0843-pendeln kommer du fram rätt exakt i tid.
Anmäld och betald :)
Wow, tack för info, det är taget! (om ingen lokal blitzer kör förbi så klarar jag mig bra på egen hand med andra ord)
Hmm var kan man läsa att man inte får ta samma stat increes på två spelare?
Nog bara fel inställt i tourplay. Kikar på det!
👍️
Luktar stunty
Ska vi verkligen inte få en 22:a spelare?
anmäler mig om det finns plats
Allt bokat! Jag kommer. Nu ska vi lösa roster! Let's, goooo!
Förtroendet i gruppen är stort.
YEAH!
Deadline för roster är 1:a november 2300!
Tror inte många av oss lever om om 276 år,, Alla spelar Sylvainian spotlight
Hahahhahaha
@sirvejlance jag minns när du var yngre, för några månader sen, och var helt till dig över Oasis, och om de ska leva för alltid så tänker jag också göra det.
@grumplekins touché! XD
Året är 2503. @grumplekins kandiderar återigen för posten som landslagskapten. Han har avsatt halva sina cybernetiska komponenter för att ständigt beräkna Performance Rating. Hans främsta motståndare är AI-kollektivet L33t@kaju9000 som håller Dalarna-Västmanland-Närke i ett järngrepp med sina drönare. Drönare som ständigt tvingar befolkningen att spela Blood Bowl och "Ha kul!". Övriga Sverige lever i skräck för techno-bärsärken @coma. Hans trupper har ödelagt hela Norrland till ett evigt mässande av "Kluster, kluster, kluster!". Mustasch-rebellerna, ledda av @Ozt, håller fortfarande största delen av Stockholm i ett fast grepp trots sina vaxkladdiga fingrar. Rebellerna vägrar förlora, och nöter ofta till sig om inte vinster, så i alla fall oavgjorda slag.