Truls och jag kommer vara i ozts lägenhet en kort bit från lokalen. Han är en blandning av tämligen allergivänliga raser, men jag har inte gnuggat honom i fejset på någon allergiker för att testa. Han är en väldigt chill hund som inte kommer tränga sig på folk han inte känner.
Jag förstår helt och fullt om ni väljer att opta ut från att spela mot mig i Truls sällskap, men vill bara ge lite info om vad man kan vänta sig. :)
Comments
Kikar på rosters.
Hoppas vi får se en ”mosbricka” eller två.
Alla som har en Alicanteplan i bakfickan kan gärna ta med, de är trevligare än GW:s tycker jag.
Många signalerar skakig hälsa just nu så jag vågar inte lotta!
Så tyvärr får vi vänta tills imorgon.
Fegis
Bra ändå att vi fick bli besvikna över att det inte blev någon lottning.
Hoppas att tunnbrödstället gått i konken, så man får maxxa besvikelsen imorgon..
eller att det fått en ny, kass ägare.
Det skulle va ännu bättre ur ett besvikelse-perspektiv
Och kommer inget av det ske, kan vi bli besvikna över att vi inte blev besvikna.
Nu tänker du för positivt @sirvejlance, jag är mycket besviken på dig.
Jag är besviken att jag gjorde dig mycket besviken
:D
@sirvejlance möts vi så ska jag göra mitt bästa för att göra dig besviken på ditt eget lag! 😂😂
😂
Är det lottat?
@Frantic Nä, det är flera som flaggat för att de är krassliga, så @Ozt fegade ur.
@Mago Booo går ju att Lotta om, eller? 🤔
Jag har dålig koll på Tourplay, så vet ej hur lätt det är.
Så nu är väskan laddad med bribes, en hemma-domare och en Alicante-plan. Dax för besvikelse-pepp!
Det går att lotta om i Tourplay
fast vet att @Viccy hade problem med omlottning på gamingfesten då vissa hade börjat spela matcherna.
men är väl mindre risk om det är första lottningen kvällen innan osv.
Jag har en alicanteplan med mig.
Till alla allergiker:
Truls och jag kommer vara i ozts lägenhet en kort bit från lokalen. Han är en blandning av tämligen allergivänliga raser, men jag har inte gnuggat honom i fejset på någon allergiker för att testa. Han är en väldigt chill hund som inte kommer tränga sig på folk han inte känner.
Jag förstår helt och fullt om ni väljer att opta ut från att spela mot mig i Truls sällskap, men vill bara ge lite info om vad man kan vänta sig. :)
Basse står utanför och kommer inte in.... snacka om fusk på hög nivå.
@Ozt stort tack till dig för dag ett, du är en utomordentlig värd ❤️.
Grattis @coma!
Stort tack @Ozt för en väl arrangerad turnering!
-
Hurra för @coma och arrangörsmäster @Ozt !
Grattis @coma! 🎉⭐️
Wow, ensamt alv-lag klev in och dominerade i händerna på @coma
snyggt jobbat!
Grattis @coma !