Tack igen för en trevlig dag igår gubbar. Bra köttat! Nu beger det norrut igen. Ovh tack igen @Zimonyi för att du gör dessa! Bra löst och så även med några små komplicationer. Som du fixade gallant!
Det var en superkul turnering igår, jag ber om ursäkt att jag glömmer folks namn, skyller på åldern primärt. Det brukar sätta sig efter ett par turneringar, men ni som dyker upp sällan, ber om ursäkt.
Totalt blev vi 29 spelare och det var lite logistiska problem med lokalen men vi hanterade det bra. Mitt sätt att rapportera matcher var på bristningsgränsen då jag räknar ut saker manuellt, det var tajt på 29 spelare men vi avslutade i tid, vilket var bra då lokalen skulle larmas på.
Jag postar rundorna och slutresultatet i nästkommande svar.
Tack igen alla och grattis till Staffan Torstensson (Khy) för vinst.
Slutresultat för turneringen. Ni som var där märkte att det blev en del fel så jag räknade om allt och nedan är det slutgiltiga resultatet. En del ändringar blev det.
turneringen inrapporterad till NAF. Jag har också använt mig utav Non-NAF användaren, så ni som spelat mot Non-NAF spelare har också dessa matcher inrapporterade.
Comments
Nej, enbart CAS som ger SPP räknas. Om det är otydligt i reglerna skall jag uppdatera till nästa turnering.
Archie
Tack för hjälpen @mikethemachine och @Skuld 🙂
Måste ju säga att Skuld var bättre hjälp än mig 😅
Tack igen för en trevlig dag igår gubbar. Bra köttat! Nu beger det norrut igen. Ovh tack igen @Zimonyi för att du gör dessa! Bra löst och så även med några små komplicationer. Som du fixade gallant!
Hej alla,
@KaithOEX Tackar så mycket.
Det var en superkul turnering igår, jag ber om ursäkt att jag glömmer folks namn, skyller på åldern primärt. Det brukar sätta sig efter ett par turneringar, men ni som dyker upp sällan, ber om ursäkt.
Totalt blev vi 29 spelare och det var lite logistiska problem med lokalen men vi hanterade det bra. Mitt sätt att rapportera matcher var på bristningsgränsen då jag räknar ut saker manuellt, det var tajt på 29 spelare men vi avslutade i tid, vilket var bra då lokalen skulle larmas på.
Jag postar rundorna och slutresultatet i nästkommande svar.
Tack igen alla och grattis till Staffan Torstensson (Khy) för vinst.
Archie
Runda 1
Runda 2
Runda 3
Runda 4
Slutresultat för turneringen. Ni som var där märkte att det blev en del fel så jag räknade om allt och nedan är det slutgiltiga resultatet. En del ändringar blev det.
Jag har ett poäng för lite i den där tabellen :(
Jag borde ha 7 pst, 5 för match#1 och 2 för match#2. Sen tog det tyvärr slut för mina 'flings... 😢
Du menar att du önskade att du hade ett poäng till? Du har rätt antal poäng :)
Archie
Fixat.
Archie
Första match 5, andra match noll, tredje match 4, fjärde match 3.
5+4+3 = 12
Btw, vem var det som hade printat ut bolltokens som han gav bort? tack till denne på förhand iaf :)
Jag ska ha 10poäng.
vann 2 matcher, 1 draw match. Släppte inte in nåt mål på 3 matcher.
@Drexxl @kaju Uppdaterat igen, missade er noll-noll match.
Archie
Andreas Karlsson men tyvärr finns han ej aktivt på Swebba tyvärr
Surt att komma sist när de inte vart nåt pris för sista plats🤣
tack för en härlig turnering @Zimonyi!
gjorde mitt bästa att försvara titeln från förra året, men blev runner up, så gick ganska bra ändå. mycket nöjd :D
tack för en härlig turnering @Zimonyi!
gjorde mitt bästa att försvara tredjeplatsen från förra året, men blev best stunty också, så gick ganska bra ändå. mycket nöjd :D
Japp, tyckte alla såg ut att ha kul och roliga matcher och bra spelat allihop.
Priserna kommer bli till Top 6, Bästa Stunty plus de 6 som kom i botten får ytterligare en token för boll.
Archie
lol tönt :D
+1 @brocCooLi 😄
Och här kommer ett blogginlägg angående min dag på eventet: bloodbowlrookie.blogg.se - Nationalbollen 2524
@bloodfeast länken verkar inte funka
bloodbowlrookie.blogg.se - Nationalbollen 2524 meh :/
Kul läsning!
Hoppas vi ses snart igen
Hej alla,
turneringen inrapporterad till NAF. Jag har också använt mig utav Non-NAF användaren, så ni som spelat mot Non-NAF spelare har också dessa matcher inrapporterade.
Archie