Nationalbollen 2524 (6:e Juni 2024, Göteborg) (NAF Approved)

245

Comments

  • @havaji @Skuld Trevligt, hojta till när ni vet.

    Archie

  • Jag kommer. Hur betalar man?

  • skriv upp mig på ett kanske, måste vänta för att se med hur tåg och sånt går

  • @havaji Man betalar på plats med swish.

    @KaithOEX Will do.

    Archie

  • Vill ni ha PR och ranking räknat - skicka NAF xml export till mig först innan ni lägger upp

  • @grumplekins Innan jag laddar upp till NAF menar du?

  • Hej alla,

    påminner er om rosters som helst skall in till helgen så jag hinner kolla dem. En bunte av er har redan skickat, jag kollar på söndag de som inkommit.

    Archie

  • @Zimonyi hur är målningskraven? Osäker på om mina figurer hinner bli färdigmålade.

  • @Melisqus det står generell tabletop standard men det är lugnt ändå.

    Archie

  • @Zimonyi jag kommer!

  • Jag kommer inte loss tyvärr!

  • @Skuld synd, men det fler turneringar Sommarbollen t.ex).

    Archie

  • @Zimonyi Tackar, men målet är äbdå att de skall vara helt färdiga. Men nu blir det lättare att göra roster :)

  • Nu har jag skickat in mitt roster :)

  • Då är mina två roosters inskickade, 57 min tillgodo!!

  • Anmäld!

  • inskickad!

  • Hej! Tyvärr får jag inte ihop det och måste banga. Tråkigt, eftersom jag tyckte den senaste turneringen jag var med på var riktigt rolig.

  • @Zimonyi Kommer eratan från Maj att användas i turneringen?

  • @Hunk Tråkigt men det blir fler turneringar, t.ex. Sommarbollen.

    Archie

  • @Melisqus Jag håller på att kolla igenom lagen nu, men om någon spelar Underworlds så nej, inte så här tätt inpå. De andra ändringarna tyckte jag inte var så dramatiska. Men jag postar om det imorgon.

    Archie

  • edited May 29

    Hej alla,

    håller på att gå igenom lagen och kan absolut ha dubbelreggat någon i första tråden, men om inte så är vi just nu uppe i 28 spelare. Riktigt kul om så är fallet, framförallt för en endagarsturnering.

    @Khy @Hunk som sagt, kan ha dubbelreggat någon men jag tror inte jag har fått era rosters.

    Archie

  • @Zimonyi ett par meddelanden upp så svarade du Hunk att det var tråkigt att han inte kommer så tror inte du får någon roster där :p

  • @brocCooLi Bu, slarvigt av mig att inte plocka bort honom i så fall. Tackar.

    Archie

  • @Zimonyi pinsamt, tror ändå att jag påminde @Khy minst 2-3 gånger om rostern innan deadline. Ska peta på honom...

  • Hej alla,

    jag tycker inte någon av regeländringarna är dramatiska och ingen har registrerat varken vampyr eller underworlds lag, så vi kör på den nya FAQn på turneringen.

    Archie

  • Jag ber om ursäkt för att mitt besked kom så pass sent. Jag måste fixa min dotters rum och det var enda dagen i närtid jag kunde få bärhjälp till hyllor, säng etc. Om det är så att du har haft kostnader relaterade till antal deltagare och räknat in mig där kan jag såklart swisha deltagaravgift (eller delar av deltagaravgiften).

  • @Hunk Inga problem, inga kostnader som du behöver tänka på. Jag hade bara missat att ta bort dig från listan när jag tittade på rosters :)

    Det blir alltså ett Blood Bowl inspirerat rum till dottern, Amazons?

    Archie

Sign In or Register to comment.