Vampires

13»

Comments

• Har inte ens tänkt tanken med att springa iväg med bollen vid bloodlust men det funkar ju. Going for it har aldrig varit så kul :)

Bilderna är terroriserarna är uppe på stockbowl-sidan nu. Får ta tag i mina Slannbilder vid tillfälle.
  • Gått 1-0-5 den här säsongen. Det ser ut som rätt mycket stryk. Nästan alla matcherna har varit riktigt jämna. Är dock lite avigt inställd till vampyrer. Ibland funkar dom bara inte, och då tänker jag inte på de 4 på varandra påföljande Bloodlusts, eller döda thralls, utan ibland är det bara svårt att få igång något spel. Verktygen finns där, men de kan gömma sig så långt in att solen aldrig lyser på dom. Double pun!

Fick till +ST på en blodsugare efter sista matchen. Awesome! Nja, det var på den lite konstigt skillade vampyren. Alla andra vampyrer får gärna +ST men han? Tog den iaf. Nu har jag en vampyr med +MA, NoS, +ST. Det får bli Block vid 51 exp, Dodge vid 76 kanske. Slår väl +ST igen då :p

Min vampyr med 2 moveboosts och Dodge är fantastisk. Swoooosh! :)
  • Jag har 3-0-1 och sista matchen är mot dwatfs med lägre TV. Samma lag möter även necrolaget som jag losade mot så de matcherna blir avgörande för vem som tar hem vår säsongs Open Challenge III

NoS på en vampyr känns fortfarande udda!!!

Har du fått användning av skillen?
  • 3-0-1 låter lite bättre än 1-0-5. :D
    Dwarves känns inte jättekul, men rätt gaze i rätt tillfälle kan nog bjuda på något bra.

NoS har faktiskt varit rätt bra. Bättre än vad jag befarat. Men inte som andra skill. Tredje tidigast. Man måste ha åtminstone Block eller Dodge innan. Nu sitter jag med en skitbra vampyr utan vare sig Block, Tackle, Dodge eller Wrestle. Potentiellt skitbra iaf. 20 exp till nästa skill.

Det har kommit till användning t.ex när han burit bollen och bara kunnat få en blitz mot sig och inget mer. Då blir han gang-bangad om han inte går ner och passar bara bollen om han klarar sig (därför behöver man Dodge och Block för att den ska användas bättre).
    Har också använt det när han ska passa för att ställa honom i en bra blockerande position i tackle zones för att tvinga fram dodges eller blockar från min motståndare som försöker sno åt sig bollen.
    Det har också hänt ett par gånger att folk kliver någon extra go for it eller går en dålig väg för att inte riskera hans intercept på 5+. Hjälper inte att basa honom om man inte har disturbing presence.

Han gjorde en intercept senaste matchen. High Elf Catchern missade sitt Safe Throw-slag. Första intercepten jag gör i ligaspel tror jag. Har dock bjudit mina motståndare på 5-6st. Det säger iofs en del om hur jag spelar. ;)
Sign In or Register to comment.