Säsong 15

123457»

Comments

• My bad, är fixat nu.
  • edited November 2014
    Galadhrim och hungry hungry hippos vidare. Slutspelsträdet börjar växa till sig. Mig veterligen första gången ett stuntylag kommit så här långt.
  • Grattis! Det är inte många Stockbowllag som kan stoltsera med 5 raka matcher utan insläppt TD heller.
  • Mooselord wrote: »
    Grattis! Det är inte många Stockbowllag som kan stoltsera med 5 raka matcher utan insläppt TD heller.
    Tackar. Sista matchen i gruppen hade jag hålla nollan prioriterat över allt för att få den där extrapoängen i tipset. Kanske tur för både min statistik och motstånd att zeke hade dragit iväg i bashspelandet.
  • Instämmer med Jocke, grattis Linus. Mycket skickligt.
  • Tentacle Terror vs Darkland Slavehunters kvar nu bara och vinnaren möter Hungry Hungry Hippos medans Galadhrim får möta Tombsville Choppers som vann på roll-off För alla utom Tombsville Choppers lär det kunna bli en tung final med färre spelare än väntat.
  • Stämmer. Det var en riktig maratonmatch. Vi gissar på att den närmade sig fem timmar. I slutändan förlorade jag på en reroll som gav +1 på penalty shoot-out.

Inga klagomål från mig, turen gick fram och tillbaka och till skillnad från Coma så är hela mitt lag intakt.
  • Då slipper jag ligga sömnlös och fundera på vilka inducements jag skall ta i semifinalen. alltid något. För övrigt tog väl coma över ledningen i best uppercut nu och den lär han behålla om inte Tentacle Terror slår Darkland.
  • 400k hade han vilket gav honom Count Luthor.
  • Var Luthor bra?
  • Jovars. Jag markerade honom rätt ofta med spelare som hade Stand Firm eller Diving Tackle och då hände inte så mycket. Emellertid så hypnotiserade han bort mitt sista skydd vid Comas TD.

Han var bra, men kanske inte 390k bra. Coma var dock väldigt nöjd med hans insats.
  • The count jobbade väldigt passivt under matchen men var viktiga i många turns. STR 5 och sidestep var väldigt bra och tillsammans med två mumier med guard så kunde inte Lockmund gå precis vart han ville. Det var en stor anledning att jag hade något att säga till om i matchen alls. Otroligt jämn och rolig match med varierande tärningar på båda sidor. Jag gjorde några missar men tycker att jag på det stora hela tog många viktiga och bra beslut innan tärningarna fick bestämma.
  • Darkland Slavehunters till semifinal efter 1-0 mot Tentacle Terror. En blodig match med två spelare i likhögen redan efter varsin runda. Två hobgoblins, Lord Borak the Despoiler, Max Spleenripper och en icke-regenerande Nurgle Warrior fick alla "plocka ner skylten". Tack och lov kunde apo:n rädda Brik Backstabber från ett hemskt öde som Rotter.
  • Bra jobbat Zeke! Om du förlorat skulle jag fått noll rätt på slutspelstipset.
  • Zeke73 wrote: »
    Darkland Slavehunters till semifinal efter 1-0 mot Tentacle Terror. En blodig match med två spelare i likhögen redan efter varsin runda. Två hobgoblins, Lord Borak the Despoiler, Max Spleenripper och en icke-regenerande Nurgle Warrior fick alla "plocka ner skylten". Tack och lov kunde apo:n rädda Brik Backstabber från ett hemskt öde som Rotter.
    En oskillad Hobgoblin och en skill på den andra. Trist för mig där. Desto mer i inducements dock.

• Tack för en bra och rolig säsong, alla mina motståndare! Efter förlust mot Happy Squirrels i första matchen trodde jag att slutspelsplatsen var körd men med Nuffles hjälp gick det vägen trots allt. Darkland Slavehunters funderar på att värva en minotaur inför nästa säsong. Behöver lite mer Mighty Blow i laget. ;)
  • edited December 2014
    @Zeke73 Gratulerar igen till vinsten!
    Skönt att du kör med ordentlig bloat så motståndarna har en chans på revansch ;)
  • Håller med Zeke73: Tack för en bra och rolig säsong. Tyvärr lyckades jag inte vinna mer än en match. Men många andra var riktigt kul och spännande.

Nästa säsong kommer mina Slann tillbaka (om de får vara med, i annat fall står mina Skaven på tur).
Sign In or Register to comment.